Anonym (ut) skrev 2008-03-29 10:53:17 följande:
Jag har värk i brösten, mest det vänstra. Det är inget fel på inlägget eller så, det kan tydligen bara bli så.Halva bröstet tappade känseln vid själva ingreppet och detta är permanenta nervskador. Det som egentligen är jobbigast är att det ibland kliar sjukt mycket där man tappat känseln, men det hjälper liksom inte att klia... jättekonstig känsla. Och ibland gör det ont att ha bh för det skär i skinnet, pga nerverna då. Brösten är också lite kallare än resten av kroppen. Men jag hoppas att känseln i bröstvårtan kan bli bättre. Nu känner jag i princip ingenting i den vänstra och lite grann i den högra.Som sagt, dom är skitsnygga, men hade jag vetat detta innan att det inte är så himla ovanligt så hade jag lagt pengarna på en utlandsresa istället.Vill absolut inte skrämma nån, det finns ju fler som det går bra för än det går dåligt. Men eftersom min operation var lyckad och man ändå sitter med dessa problem så är det ju inte så kul.
Ja jag förstår. jag vet precis vad du menar med att det kliar fast det hjälper inte att klia, har nån sådan nerskada i ryggen. Finns ingen värre känsla. Men som sagt ibland måste man ta risker i livet, å ska man vara fin får man lida pin

nej men det är som du säger de behöver ju inte hända alla, men det är ju en risk. Jag har opererat magen pga av en inre blödning och massa nerver är av, ingen känsel från naveln och ner till bikinisnittet, skitvidrig känsla, så nu blir jag lite avig...Ska man eller ska man inte...