• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • världens bästa mamma

Jag har fått tre barn och funderar på detta oxå jättemycket, men är en fegis.
    Rädd för att det ska bli komplikationer.
    Måste gå ner 10 kg till tror jag och sluta röka!!
    Koksalt är nog bäst, skall ha rätt så stora.
    My

• Anonym

Efte nästa barn vill jag verkligen känner jag...trivs inte med mina bröst...sen e min ena vårta "sönder" efter amning...väldigt snyggt. suck...e helt platt om jag ligger ner

e ju det där med pengar...

• Esmiso

hej tjejer!

Vill också operera tuttarna. Har kollat runt lite och priserna varierar väldigt. Fick dock tips om att det är billigare i Norge, något att tänka på kanske?!

Hur hängiga ska brösten vara för att ett lyft behövs (förutom förstoring alltså)? Det kostar ju myyycket mer med både och... Man får väl låna, det finns nåt ställe som heter medicalfinance där man kan lån just till plastikoperationer. Ngn som vet nåt om dem?

• Anonym (vill oxå)

nu hsr jsg fått tid för en konsultation. PÅ ons kl 13... Känns hur bra som helst . Sköterskan jag pratade med var jättetrevlig!!!

JAg ska (om det nu blir operation)operera mig hos Ivan Letterfors i Falköping. Förstoringen ligger runt 38 000:- där.
    Ngn som har/ska operera sig där?

Det är min man som får bestämma om han tycker vi kan låna de pengarna...JAg hoppas!!!!!!!!!!!

En kompis till mig har silikonilägg. Kände på hennes bröst och de känns ju hur nar´turliga som helst. SÅ naturlig trodde jag inte de skulle kännas...

• Anonym

det va ju ganska billigt ju!!!!!!!

Anonym (vill oxå) skrev 2008-03-09 16:58:57 följande:
    nu hsr jsg fått tid för en konsultation. PÅ ons kl 13... Känns hur bra som helst . Sköterskan jag pratade med var jättetrevlig!!!JAg ska (om det nu blir operation)operera mig hos Ivan Letterfors i Falköping. Förstoringen ligger runt 38 000:- där.Ngn som har/ska operera sig där?Det är min man som får bestämma om han tycker vi kan låna de pengarna...JAg hoppas!!!!!!!!!!!En kompis till mig har silikonilägg. Kände på hennes bröst och de känns ju hur nar´turliga som helst. SÅ naturlig trodde jag inte de skulle kännas...
  • Anonym (Lillan)
    Om precis en vecka har jag op:at mig!! Superspännande!!

Liten fråga; Vad köper ni för sportBH till efter op el. får ni en på plats??
    Ska som sagt op:a mig i Umeå, men hade jag gjort det i S-holm på Lidingökliniken (hos samma läkare) så hade jag fått en BH på plats. Tycker det e synd att det inte är så i Umeå oxå, för det är ganska svårt att veta vilken storlek man ska köpa + att man inte vill att det ska sitta åt för hårt under bysten.
    Har kollat in StayInPlace som har en framknäppt (med dragkedja) som det stod i beskrivningen att många köper just efter op. Vet ju bara mitt mått runt under bysten inte vad det blir för storlek över bysten.
  • My Baby
    KOksalt är bäst!!
    ♥ Felicia 041124 ♥ Izabelle 070417 ♥ Bebis Bf 15/11 08 ♥
  • Anonym

Har bara läst ts!

Jag opererade för 2,5 år sedan. Koksalt, 250 ml i varje. kostade 33 000 kr på plastikkirurgigruppen i Sthlm. Kanonbra!

Det som är med koksalt är att det är helt ofarligt om de skulle gå sönder. Dessutom är dom aningen mjukare sa min läkare, dvs brösten upplevs som mer naturliga, om man nu vill det. Min läkare sa att man bör byta ut dom efter ett antal år, kanske 15 år. Nån som vet?

Jag har fått ett barn och ammat henne men slutat nu. Brösten är fina men mycket mjukare än innan.

• Anonym (Plankan)

Hej, jag ska oxå op. mig hos plastikkirurggruppen(Sabbatsberg).Men det kommer att dröja, maj-juni. Men jag ser verkligen fram emot det...

• Anonym

Hallå Anonym (vill oxå)! Jag gjorde en förstoring precis för ett år sen, det var Ivan Letterfors som utförde operationen. Jag är helnöjd! Har blivit så "personligt" och väl bemöt när man ringt och frågat om något. Kliniken kändes också väldigt hemtrevlig och personalen där var urgulliga. Något som jag tyckte var väldigt positivt var att det ingår en övernattning i priset. Det enda jag kände mig lite besviken på var att man fick så kort tid att prata med läkaren innan op så det gäller att ha ganska klart för sig vad man har tänkt för storlek osv. Jag ångrar bara en sak, att jag inte la in lite större inlägg. Hade A-kupa innan och la in 350cc, kunde lagt in 400-425cc utan att det skulle blivit för stort. givetvis hänger det på hur lång man är och vikt. Lycka till och hoppas att du blir nöjd!

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??