• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym

Anonym (Plankan) skrev 2008-03-11 18:10:07 följande:

Hej, jag ska oxå op. mig hos plastikkirurggruppen(Sabbatsberg).Men det kommer att dröja, maj-juni. Men jag ser verkligen fram emot det...
    gabriella sellman hette min läkare, hur stora ska du göra? blir det koksalt eller nåt annat?
  • Anonym (vill oxå)

Anonym
    Kul att du gjort det precis där med..

VAr på konsultation idag och fick prova olika inlägg i bh:n.
    Så 400cc i varje bröst ska jag ta. Och det blir silikon
    Finns tider från mitten av maj och framåt, så nu ska jag bara kolla almanackan för att se när det passar. Sen bokar jag nog en op-tid imorgon

Fick priset 35 800:- , helt ok tycker jag...

Sen blir det nedräkning...

• Anonym (vill oxå)

Jojo75
    Det är bara ilägg.
    Vet inte hur mkt det kostar med ett lyft med?? Om det var det du tänkte på?

• Esmiso

jo precis. jag tror jag behöver lyfta oxå...men vet inte än. Har inte bestämt mig var jag ska gå på konsultation än... Nån som har gjort i Göteborg och som är nöjd och vet fler som blev det får gärna tipsa mig!!!

• Josefin86

Hej tjejer!
    jag gjorde bröstlyft+silikon implantat i förrgår, har välldigt ont och är svullen, min operation gick på 43.000 kr, jag gjorde det i Falun på SPC.

• Esmiso
    Josefin86 skrev 2008-03-13 09:56:00 följande:
    Hej tjejer!jag gjorde bröstlyft+silikon implantat i förrgår, har välldigt ont och är svullen, min operation gick på 43.000 kr, jag gjorde det i Falun på SPC.
    ajaj, stackare, hoppas det går över snart! Det var inte så dyrt, synd att man inte bor uppåt då...
  • Anonym (Plankan)

Hej, jag var på konsultation hos Gabriella Sellman och hon tyckte droppformade gelehallon. Jag bestämde mig för 395 ml ivarje. Jag är bara orolig att dom ska kunna rotera, men man har ju en bra sportbh efter.. Sen är det bara o hoppas att res blir bra och att dom inte ser hängiga ut.

Fast jag är i princip platt nu, så den risken är säkert liten.

• Josefin86

Jojo75: Nej han brukar inte vara så dyr och priserna är ju olika för alla, men gör man lyft där så tar han inte extra för förstoring utan då får man bara betala 6000 kr för implantaten.
    Så det är ju bra.

• Anonym (Lillan)

Imorrn gäller det, o jag börjar bli nervös!!
    Skriver sen när jag kommit hem om hur det gick!

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??