Anonym skrev 2008-05-18 22:46:08 följande:
jag har inte läst hela tråden, men undrar bara: är det "vanligt" att man opererar brösten efter att man fått barn? Blir dem så förändrade?Jag har varit ganska nöjd med mina bröst, men under graviditet och ammning har de vuxit från C till DD-kupa. Jag ammar fortfarande men inte lika mycket och märker att de börjar hänga. Nu är jag orolig att det kommer bli helt tomma och se ut som typ två strumpor med tennisbollar i om ni förstår hur jag menar.,. Finns det något inlägg som man inte behöver byta ut, alltså någonsinn, så att det bara blir en operation?
Som jag förstått så måste du byta inlägg efter x antal år. Har för mg runt 15 år beroende på allt.
Jag tror mångas bröst förändras på olika sätt efter gravidteter och amning.
Jag hade små A kupor från början, sen fick jag c kupa under amning sen pös de ihop och sen ökade de igen med andra barnet efter det är de som tömda påsar och dessutom fick jag hudbristningar runt dom för de växte så snabbt. Så jag gör det för den sakens skull med. Jag tror jag hade accepterat mina a-kupor om de såg ut som innan jag fick barn men nu blir det jobbigt att visa dom för sambon t om. Jag har dessutom fått lite mer former sen barnen och känner att jag vill se propotionelig ut, vet inte om det stavas så.