• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Förvirrad)

Tack TS glömde det....

• Anonym (Förvirrad)

Hmmmm, livat värre.

• Anonym (ut)
    Svar på #190
    jag hade inte gjort det i din sits... men det är ju olika, du måste ju känna vad som är rätt för dig/er.
  • Anonym (Förvirrad)

Ja, det är mitt samvete som spökar.
    Det lutar åt att jag inte gör det även om jag mer än gärna vill. Så vida inte någon skänker mig grova pengar NU!!!!

• Anonym (ut)
    Svar på #194
    kan du inte på nått sätt skaffa en extra inkomst? du kanske på så vis kan spara ihop till åtminstone hälften av summan så kanske det känns bättre för samvetet?
  • Anonym (Förvirrad)

Jag har tänkt i dom banorna oxå, vet bara inte hur jag ska hinna med?
    Studerar 1½ heltid och har 4 barn hemma.
    Kanske kan panta burkar eller nåt

• Anonym (ska skaffa)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-13 11:03:17 följande:

Anonym (ska skaffa)Glömde fråga....HUr gick det, Fick du prova några "inlägg"? Tyckte "inläggen" var bättre en ris, när jag provade med ris så var jag uppe i 4,5 dl och när jag väl fick prova med "inlägg" 400cc så blev det stor skillnad....
    [/citat]

Halloj nu har Hans just farit ganska skönt å va på hemmaplan å testa å prata me sambon i samma rum Jag kommer mest troligt ha runda high profile 375cc kanske de blir 400cc ska fundera på den saken. Hans tyckte 375cc skulle bli bäst. Å ja jag fick testa både runda och anatomiska men runda passa bäst för mig å hur ja vill att mina bröst ska synas. Gissa om man ha gått på nålar hela dagen!! Oj hur ska ja då känna på op-dagen??!!

Anonym (Förvirrad) skrev 2008-04-13 15:46:21 följande:
    [citat]
    Att säga ja känns så jäkla egoistiskt.Det finns ingen garanti för att jag mår bättre efter denna op, men jag vill känna mig fin, vill kunna känna mig "vacker" inför min man, inte känna ångest när lampan är tänd eller kunna duscha med honom utan att lägga armarna över bysten.Men, det är för mycket pengar.Är jag dum om jag väljer op alternativet?Snälla ni, jag vill gärna få igång en ärligt och rak diskussion, inget jag tycker synd om mig själv svar....
    Oj lider med dig men vet hur du känner!! Killen min är sjukskriven (sen många år vilket betyder liten inkomst) och jag ha varit mammaledig och utan jobb. Har dock jobb nu å killen ska väl när som helst börja jobba igen. Ja tycker absoult inte att du är ego! Självklart inte dum heller. Tro knappast dina barn (om ett par år) missunnar dig en op. Vem vill inte ha en lycklig mamma?? För själv känner ja likadant alternativet sex me tänd lampa existerar inte i min värld just nu. man känner sig mer som en fjortis blygare än allt å osäker på sig själv. Är helt övertygad om att de här är rätt för mig. Och ändå har vi ett hus som kräver mycket pengar just nu, men de får lösa sig på annat vis för ja kan inte må så här längre.
    Stor kram hoppas du kan fatta ett beslut som du mår bra av för du är oxå värd att må bra!
  • Anonym (ska skaffa)

oj va konstigt mitt inlägg vart

• Anonym (Snart dags)

Förvirrad
    Jag tycker absolut INTE att du skulle vara ego för att du tackade ja..
    Det finns kliniker som inte är alltför dyr.
    Proforma t ex.
    Jag vill coskå göra en op nyss, har ammat två barn och mina ser ut som taxöron =( inge kul alls..
    jag har inga pengar heller just nu.
    Skulle beställa tid och allt efter jag hade vart på banken, men fick världens chock när jag va och pratade med dom, där fick jag veta att jag hade en skatteskuld =S har eget företag och han som jobbar för mig skulle sköta allt (en familjemedlem) men han har skitit i det och bara betalat liite varje 12:e som skatt & moms ska in...
    Där sprack hela min värld... en riktig törn för min tillit för människor... Allt känns skit just nu!! Har hänt ännu mera saker också.. Men tar inte upp det här...

Men jag tycker att du gott kan unna dig att spara en slant...

Kram
    En som verkligen hade drömt om att få göra en op innan sommaren... =(

• vinnaren

Hur går man tillväga för att få landstinget att betala?
    Har ammat 3 barn och är smal, viletk gör att jag numerar har två tomma påsar hängande på överkroppen........
    Lider hemskt av detta, vill inte visa mig vare sig på stranden eller i annat sällskap.
    Vart vänder jag  mig i första hand för att få lansdtinget att betala?

OERHÖRT TACKSAM för svar!

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??