• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Fjäril)

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-15 19:39:20 följande:

Hej, på plastikkirurggruppen har dom sportbh att köpa, det kan ju vara svårt o veta stl. efteråt. Den kostar 300 kr.
    Vet om att man kan köpa på klinik, men undrar om ni köpte fler på en gång, speciellt eftersom man går hemma och ska sova med samma i 3-4 veckor???
  • Anonym (Plankan)

Jag ska nog köpa några stycken bh:ar, det finns rätt billiga på lindex såg jag. Med öppning fram är att rek.

• Anonym (ut)

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-16 18:47:23 följande:

Jag ska nog köpa några stycken bh:ar, det finns rätt billiga på lindex såg jag. Med öppning fram är att rek.
    man måste väl ha sportbh? men det kanske finns med öppning fram om det är det du menar...
  • Anonym (Fjäril)

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-16 18:47:23 följande:

Hörde att vissa sportbh plattar till en på Lindex de ska tydligen inte vara helt Ok, men man kan fynda på nätet, ex sport bh som de säljer på klinikerna.....
  • Anonym (ska skaffa)

Som ja ha fatta de måste de inte vara en sportbh bara en bh utan bygel...men de kanske e olika rek. hos olika läkare

• Anonym (Lillan)

Det är väldigt olika rekommendationer mellan klinikerna,
    sen beror det oxå på vart snittet läggs.

• Anonym (Plankan)

Jag har faktiskt inte en aning, men jag har fattat det som att det är bäst med sportbh, pga att den ska sitta stadigt...

• kramgrisen

Min kompisn tog ett lån. sa först att de skulle vara till nåt annat, och då fick hon inte det. sen försökte hon igen och sa att hon skulle fixa brösten, och då fick hon det. Hon kunde ifs inte ta smärtstillande pga överkänsligthet.så hon hade ont som tusan. jag fick hjälpa henne upp ur sängen och bo hos henne de dagarna. sen blev det bättre. men man får inte lyfta tungt på ett tag.

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??