• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ska skaffa)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-20 10:17:37 följande:

Nu kommer jag kanske med en dum fråga men undrar....Jag kommer att OP i början av maj och är bjuden på bröllop 12 juli, då till min fråga. Det säges att man ska gå med sport BH ett halvår efter OP... Kan man skippa detta under 1 Dag, eftersom man ska ha en klänning på sig......???
    Ja du de verkar minst sagt va olika direktiv på olika kliniker! Min läkare sa bh utan bygel i minst 4 veckor å ja ska på bröllop en månad efter op.

Bara 23 dagar kvar nu
  • Anonym (ut)

17 dagar kvar här... har plåtat mig idag utan bh från varenda tänkbar vinkel, kan vara kul att ha sen. Får se om man sitter och drömmer sig bort över korten sennär man har sina mini-boobs med häng

• elvinaOstefan

Har en fråga;

Om man förstorar brösten och sedan blir gravid igen, kan man amma som vanligt då?
    Och kan man det, blir inte brösten "hängiga" igen då?

(¨v¨) Devin (¨v¨)
  • Anonym
    elvinaOstefan skrev 2008-04-20 20:04:21 följande:
    Har en fråga;Om man förstorar brösten och sedan blir gravid igen, kan man amma som vanligt då?Och kan man det, blir inte brösten "hängiga" igen då?
    jag har ammat min dotter efter en op. Det gick alldeles utmärkt!! Nu är dom lite annorlunda än innan, mjukare och lite hängigare och därmed upplevs som mer naturliga. Jag är nöjd också efter amning. Lycka tilL!
  • Anonym (Fjäril)

Hej Alla!

Inga som har OP ännu? Jag ska OP mig nu i maj, drygt 1½ vecka kvar....tjohoo *L*

• Anonym (ut)
    Svar på #245
    Nix... har 13 dagar kvar! Är SÅ nervös, förväntansfull och ja... illamående
  • Anonym (Fjäril)

Blir det den 7maj för dig? Jag själv i samma vecka. Så det pirrar i magen för dig me...*s* Helt sjukt... hehe Behöver verkligen nya bh nu, favoriterna är riktigt utslitna nu.... Längtar sååå

Anonym (ut) skrev 2008-04-24 12:19:01 följande:

Svar på #245Nix... har 13 dagar kvar! Är SÅ nervös, förväntansfull och ja... illamående
  • Slampan No 1

Som ni kanske ser så har jag gjort mina, Jag gjorde mina efter jag hade fått mina 3 barn och jag valde silicon ( Mjukare gelehallon ) Vanliga koksalts inlägg går sönder lättare. Siliconet jag har kan omöjligt rinna ut i kroppen då dom är fasta

• Slampan No 1

Human finans ordnar avbetalning men rekommenderar inte de då räntan är skyhög ( 11 % om inte mer )

• Anonym (ut)
    Svar på #247
    Japp det blir 7e för mig! Vem av dem var det som skulle göra dina? Jag ska till Gabriella.
    Åker ända från skåne så det blir en lååååång resa till stockholm!
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??