• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Fjäril)
    Svar på #200
    I mitt fall så gick jag direkt till kirurgen och visade brösten, hon sa på en gång att det där tar landstinget... MEN då har jag asymetriska bröst. Alltså olika storlekar och det är en synlig skillnad. Det är inte en liten skillnad som oftast alla har. Men du kan alltid ta upp psykiska problem... Prova även med att prata med BVC om dina barn fortfarande går dit....
  • Anonym (Fjäril)

Vinnaren........

Det var skrivet till dig....Ovanför....Inlägget såg lite konstigt ut...

• Anonym (ont?)

Har kikat lite i tråden, men inte läst så mycket om hur ont det gör...
    Så fill me in! Hur pass ont gjorde det?? Har en son som kommer vara runt 1 ½ år när jag tänkte fixa till boobsen, men kommer jag klara av att ta hand om honom eller ska man se till så sambon är hemma ett tag?? Och i så fall, ungefär hur länge??

• Anonym (ont?)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2008-04-13 15:46:21 följande:
    Att säga ja känns så jäkla egoistiskt.Det finns ingen garanti för att jag mår bättre efter denna op, men jag vill känna mig fin, vill kunna känna mig "vacker" inför min man, inte känna ångest när lampan är tänd eller kunna duscha med honom utan att lägga armarna över bysten.Men, det är för mycket pengar.Är jag dum om jag väljer op alternativet?Snälla ni, jag vill gärna få igång en ärligt och rak diskussion, inget jag tycker synd om mig själv svar....
    Mår du psykiskt dåligt av det, så tycker jag att du ska ta erbjudandet!
    Dina barn och din man mår bra av att ha en mor & fru som mår bra i sig själv Tycker inte alls du är dum om du väljer att operera dig!
  • Anonym

Anonym (ont?) skrev 2008-04-15 00:53:00 följande:

Har kikat lite i tråden, men inte läst så mycket om hur ont det gör...Så fill me in! Hur pass ont gjorde det?? Har en son som kommer vara runt 1 ½ år när jag tänkte fixa till boobsen, men kommer jag klara av att ta hand om honom eller ska man se till så sambon är hemma ett tag?? Och i så fall, ungefär hur länge??
    Det gör ont, men det är inte som en förlossning Sambon kanske kan vara hemma lite med dig, några dagar. Jag gjorde op på onsdagen och på lördagen var jag på fest. Men visst spände det i brösten men gjorde inte ont då. Fick utskrivet smärtstillande men jag tog inte dom vad jag kommer ihåg.
  • Anonym (ut)

Anonym (ont?) skrev 2008-04-15 00:53:00 följande:

Har kikat lite i tråden, men inte läst så mycket om hur ont det gör...Så fill me in! Hur pass ont gjorde det?? Har en son som kommer vara runt 1 ½ år när jag tänkte fixa till boobsen, men kommer jag klara av att ta hand om honom eller ska man se till så sambon är hemma ett tag?? Och i så fall, ungefär hur länge??
    Det verkar vara väldigt, väldigt olika, jag kände verkligen ingenting, tog inte en enda värktablett, jag fick ont en dag i några minuter när implantatet "släppte" lite, de kan ju fastna lite när det läker men det var det enda jag kände. Jag var som vanligt dagen efter.
  • Anonym (Förvirrad)

Jag mår pyton av att se mig själv.
    Ska försöka lägga upp det lite fint ikväll. Vill gärna tacka ja, men ska diskutera det noga med Maken.

Visst är det mycket dyrare att operara i Stockholm än utanför stan ???

• Anonym (Fjäril)

Någon ställde frågan om LÅN....Vissa kliniker kan hjälpa till med lån, men det brukar oftas vara med väldig hög ränta.

När jag OP för mina armar tog vi lån på huset. Men det är inte alla som kan det. En vännina till mig gick till banken och frågade LÅN till bil, men det gick till bröst OP. Hon blev beviljad för bil men inte bröst...
    PS. Banken kollar inte upp om du köper bil.

• Anonym (Fjäril)

Till ER som har OP.....

Köpte ni BH på kliniken eller tog ni med er? Om nu köpte på kliniken, köpte ni en extra? Funderar på hur många man behöver efter OP, eftersom man ska sova i dessa också....

• Anonym (Plankan)

Hej, på plastikkirurggruppen har dom sportbh att köpa, det kan ju vara svårt o veta stl. efteråt. Den kostar 300 kr.

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??