• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Idah84

Jag har oxå funderat på detta med bröstoperation! Tidigare kunde jag absolut inte tänka mig o göra det, men det va för att jag va jättenöjd med både storlek o form på mina naturliga men nu sen jag blev gravid växte mina från en c-kupa till DD (om det ens räcker iblnad) o dom har säckat ihop o jag tycker dom börjar hänga som två julstrumpor.. =( Får se hur det blir när man slutat amma, men om jag inte är nöjd lovade sambon att betala för ett lyft..=)

Vet en som förstorade sina boobies, till vanlig B el möjligtvis C-kupa, tror hon betalade ca 30-35000:-, men vet inte vad kliniken hette, tror den låg i skåne nånstans...

• Anonym (Förvirrad)

Julstrumpor.....hahaha förlåt men det är en klockren beskrivning på ,imma bröst.
    Jag har ammat 4 barn och gått både upp och ner i vikt. Så ni kan ju förstå hur illa det är.
    har inte heller velat operera mig tidigare, men nu lider jag.
    Fuderar på sälja av lite skräp, böcker, brudkläning och annat som bara ligger för att få ihop lite pengar i alla fall.

Tänk att en sådan liten detalj kan kännas så plågsam

• Anonym (ska skaffa)
    WilliamSofia skrev 2008-04-18 09:46:19 följande:
    Måste fråga,varför är ni alla anonyma,inte ska ni skämmas för att ni vill ha nya boobs*jag vill oxå ha*
    Har valt att vara anonym tills ja gjort min op då inte så många i min närhet vet att ja ska göra den å vill väl inte att hela min lilla stad ska prata om de å fråga mig tusen frågor om varför å bla bla bla men sen då 13de maj ha varit kommer ja inte va anonym längre lovar!! Ja skäms absolut inte men orka int alla frågor bara.

Förvirrad: Bröllopsklänning=skräp?? lät ju lite skoj ändå. Ja men de lät som en bra ide för många bäckar små!!
  • Krottis

Hej
    Vad skönt att höra att det finns fler som mig...men ändå inte för jag förstår hur ni mår.
    Ska till Falköping på tisdag för att få information om bröstförstoring.Är så sugen på en förstoring, jag är så missnöjd med hur mina "bröst" ser ut. Mår dåligt nästan hela tiden av min vakna tid, känns inte så kul att gå och tänka på dom hela tiden men ändå gör jag det. Är det nån som har varit och gjort en operation i Falköping? Är dom bra där?
    Kram

• Anonym (Vill!!!!)

Jag har oxå tänkt att göra min operation där.
    Du får jättegärna berätta sen hur första besöket funkar. Vad man ska tänka på och hur det går till...vad man kan ha för förväntningar och vad det kostar osv. :)
    Har du några önskemål redan nu? Hur du vill ha dem?
    Lycka till!! :)

Krottis skrev 2008-04-18 21:53:59 följande:
    Hej Vad skönt att höra att det finns fler som mig...men ändå inte för jag förstår hur ni mår.Ska till Falköping på tisdag för att få information om bröstförstoring.Är så sugen på en förstoring, jag är så missnöjd med hur mina "bröst" ser ut. Mår dåligt nästan hela tiden av min vakna tid, känns inte så kul att gå och tänka på dom hela tiden men ändå gör jag det. Är det nån som har varit och gjort en operation i Falköping? Är dom bra där?Kram
  • Anonym (Fjäril)

Välkommen alla nya.....

• Anonym (Fjäril)

Nu kommer jag kanske med en dum fråga men undrar....

Jag kommer att OP i början av maj och är bjuden på bröllop 12 juli, då till min fråga. Det säges att man ska gå med sport BH ett halvår efter OP... Kan man skippa detta under 1 Dag, eftersom man ska ha en klänning på sig......???

• Anonym (ut)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-20 10:17:37 följande:

Nu kommer jag kanske med en dum fråga men undrar....Jag kommer att OP i början av maj och är bjuden på bröllop 12 juli, då till min fråga. Det säges att man ska gå med sport BH ett halvår efter OP... Kan man skippa detta under 1 Dag, eftersom man ska ha en klänning på sig......???
    Ett halvår? Oj... jag fick ha det i två veckor när jag gjorde...
  • Anonym (Fjäril)

Tala om att det är olika direktiv för olika kliniker.....hmm
    Men då slipper man ha heltäckande kläning på bröllopet....Skönt....*L*

Anonym (ut) skrev 2008-04-20 11:38:56 följande:

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-20 10:17:37 följande:
    Ett halvår? Oj... jag fick ha det i två veckor när jag gjorde...
  • Anonym (Fjäril)

*S* Kom på mig själv idag när jag var i stan att jag stog och tittade på bh... Behöver nya.... Då säger sambon till mig, du kan inte köpa några nu. Du får störra om ca 2 veckor.... Jösses.... Tänkte inte på detta,
    och ändå har man i tankarna att man ska på OP...*S*

Inte alla paddlarna hemma idag *S*

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??