• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (oj)

Se bara till att INTE operera er av Troilius......

• Anonym (B kupan)

Nu lämnar jag denna tråd!

Lycka till Alla tjejer! :)

• Anonym (ut)
    Svar på #172
    nämen varför lämnar du tråden?
  • Anonym

Anonym (:)) skrev 2008-04-10 12:39:35 följande:

Jag ska operera mig på proforma i Stockholm. Jag tycker också det låter överdrivet.... visst att risken finns men jag har tidigare hört att det är 15 % risk... låter mer rimligt...Akademikliniken är störst men jag har hört många som blivit missnöjda med bemötandet... "de är trevliga så länge allt går bra men om det blir komplikationer tar de sig inte tid för dig var det en tjej som skrev...Jag vet inte jag. Tror inte det finns någon klink någonstans där alla patienter är 100 % nöjda med allt.Välj den klinik som tilltalar dig mest :)Du kan även kolla upp om kirurgerna har någon anmälan på sig. Det gör du va hsan :)Roligt att det är fler som går i samma tankar så man kan dela med sig lite av sina funderingar :)
    Jag har kontaktat proforma idag och funderar oxå på att operera mig där. Dom verkar seriösa fast dom är billigare än många andra i Stockholm.
  • Anonym (:))

Anonym:

Jag har tid en 7 maj på proforma. Har kontaktat hur många kliniker som helst men profroma är den som lockat mig mest :)

Ska du göra en förstoring?

• Anonym
    Svar på #175
    Ja, jag ska göra en förstoring. Ska nog ha hallongele, vad ska du ha?
  • Anonym (:))

Anonym (ut):
    Vilket sammanträffande :) På profroma?

Anonym: Jag vet inte... blir nog hallongelé. Finns ju både för- och neckdelar men i slutänden är det nog bäst vad jag förstått :)

• Anonym (ut)
    Svar på #178
    Nej jag ska göra på plastikkirurgi gruppen, de var billigast på detta ingrepp, hälften av vad de andra tar! Plus att jag hört så mkt gott om Gabriella Sellman
  • Anonym (Zäta)

Jag op:ade mig hos Dr Leif Gylbert på Sophiahemmet! Är hur nöjd som helst. Hade 65-70B/A innan op (1 grav. + en amning). La in 280cc geléhallon, runda. Det resulterade i en 65E/70DD. Brösten är jättefina och både ser och känns naturliga!

Jag älskar min bröst numera, vilket jag inte gjorde innan. Nu är jag proportionelig och tycker att jag är fin! Förut kände jag mig som en ung flicka med päronformad kropp... Nu är jag läckert kvinnlig med kurvor!

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??