• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Fjäril)

Hej.

Jag är ny här...HAr suttit och lust läst lite av vad ni har skrivit. Tack för all info ni lämnar...

För mig pirrar det i magen när jag tänker på att jag ska få bröst i maj, ska göra dem på Plastikkiruggruppen Birgit Stark.......Och jag har en sån jäkla tur. Behöver INTE betala, Landstinget betalar, Har fött 2 barn är 28 år, tappat en massa vikt och sedan är mina bröst "asymetriska"...

Därför jag valden den kliniken, har 7 vännor som har gjort OP där och alla är nöjda...

Min undran är om storleken.... Rekommenderar inte Läkaren er vad ni ska ha för storlek????

Eller bestämmer ni själva?

• Anonym (ut)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-12 20:33:12 följande:

Hej.Jag är ny här...HAr suttit och lust läst lite av vad ni har skrivit. Tack för all info ni lämnar...För mig pirrar det i magen när jag tänker på att jag ska få bröst i maj, ska göra dem på Plastikkiruggruppen Birgit Stark.......Och jag har en sån jäkla tur. Behöver INTE betala, Landstinget betalar, Har fött 2 barn är 28 år, tappat en massa vikt och sedan är mina bröst "asymetriska"...Därför jag valden den kliniken, har 7 vännor som har gjort OP där och alla är nöjda...Min undran är om storleken.... Rekommenderar inte Läkaren er vad ni ska ha för storlek????Eller bestämmer ni själva?
    läkaren frågade mig vad jag var ute efter, rekommenderade och jag fick känna efter, det är ju svårt att veta i cc liksom vad de menar så jag fick titta på bilder etc
    (fick dock göra det samma dag som op vilket var lite dåligt...)

vilket datum ska du göra??
  • Anonym (ska skaffa)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-12 20:33:12 följande:

Hej.Jag är ny här...HAr suttit och lust läst lite av vad ni har skrivit. Tack för all info ni lämnar...För mig pirrar det i magen när jag tänker på att jag ska få bröst i maj, ska göra dem på Plastikkiruggruppen Birgit Stark.......Och jag har en sån jäkla tur. Behöver INTE betala, Landstinget betalar, Har fött 2 barn är 28 år, tappat en massa vikt och sedan är mina bröst "asymetriska"...Därför jag valden den kliniken, har 7 vännor som har gjort OP där och alla är nöjda...Min undran är om storleken.... Rekommenderar inte Läkaren er vad ni ska ha för storlek????Eller bestämmer ni själva?
    När landstinget betalar få du väl inte hur stora bröst du vill som jag har fattat de. Utan dem ska vara proportinerlig med resten av din kropp.
    Fast han som ska operara mig gör max 400cc vilket inte säger mig nånting men ja hoppas på mer kött på benen efter ikväll då vi ska träffas!! *nervös*
    Förresten grattis till viktminskningen!!
  • Anonym (Fjäril)

Anonym (ska skaffa)
    När landstinget betalar få du väl inte hur stora bröst du vill som jag har fattat de. Utan dem ska vara proportinerlig med resten av din kropp.

Vi diskuterade om hur jag ville att formen skulle vara inkl vilken storlek och även lyft om det skulle behövas. Jag kommer dock lägga in runt ca 370 på vänster och 350 på höger.... Jag fick prova på 400 och de var väldigt stora, i och för sig var det med bh, alltså slutresultatet ser inte ut så. Men stort var det lite Pamela varning... För mig var det så.

Men vad snyggt det var när man provade med "inläggen", man blev helt plötsligt kvinnlig.......WOW liksom....

Anonym (ut)

I början av maj...

• Anonym (ut)
    Svar på #184

Jag med, jag ska göra den 7e maj på den kliniken
  • Anonym (Fjäril)

Anonym (ska skaffa)

Glömde fråga....HUr gick det, Fick du prova några "inlägg"? Tyckte "inläggen" var bättre en ris, när jag provade med ris så var jag uppe i 4,5 dl och när jag väl fick prova med "inlägg" 400cc så blev det stor skillnad....

• Anonym

Har bestämt mig för att operera mig på plastikkirurggruppen, ska ringa dit imorgon för att boka tid för konsultation. Ni som har/ska opererat er där, fick man en tid för konsultation snabbt eller är det väntetid på det oxå?

• Anonym (Förvirrad)

Jag har ammat ett anta barn, mina bröst har alltid varit hänga med är ännu värre nu. Ser typ ut som sockor med stora unga dankar i....
    Ha länge funderat på att göra en operation, men har inte råd alls.

Här om kvällen sa min man att har funderat längepå att spara undan pengar för att jag ska kunna operera brösten eftersom han ser hur jag lider av det.
    Jag vill ju så gärna, med det är orimligt dyrt. Vi har ett hus som ska komma i ordnig, ett kök som ska fixas, ett badrum som inte mår bra.
    Jag har inte hjärta att säa ja till erbjudandet, jag kan inte gå för huset och barnen. Men jag vill ju så gärna känna mig fin (något jag inte upplevt tidigare).

Vad gör jag?

• Anonym

håller med dig!! det e ju det med pengar...vill med förstora efter nästa barn...men e ju dyrt! man känner man vill ha hus o göra saker med familjen... förstår hur du tänker...

Anonym (Förvirrad) skrev 2008-04-13 15:33:12 följande:
    Jag har ammat ett anta barn, mina bröst har alltid varit hänga med är ännu värre nu. Ser typ ut som sockor med stora unga dankar i....Ha länge funderat på att göra en operation, men har inte råd alls.Här om kvällen sa min man att har funderat längepå att spara undan pengar för att jag ska kunna operera brösten eftersom han ser hur jag lider av det.Jag vill ju så gärna, med det är orimligt dyrt. Vi har ett hus som ska komma i ordnig, ett kök som ska fixas, ett badrum som inte mår bra.Jag har inte hjärta att säa ja till erbjudandet, jag kan inte gå för huset och barnen. Men jag vill ju så gärna känna mig fin (något jag inte upplevt tidigare).Vad gör jag? 
  • Anonym (Förvirrad)

Att säga ja känns så jäkla egoistiskt.
    Det finns ingen garanti för att jag mår bättre efter denna op, men jag vill känna mig fin, vill kunna känna mig "vacker" inför min man, inte känna ångest när lampan är tänd eller kunna duscha med honom utan att lägga armarna över bysten.

Men, det är för mycket pengar.

Är jag dum om jag väljer op alternativet?

Snälla ni, jag vill gärna få igång en ärligt och rak diskussion, inget jag tycker synd om mig själv svar....

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??