Mmm förstår hur du har det... det är ju inte roligt. Men det finns ju två sätt att se på det också, att skaffar du sillisar så lär du ju få snygga bröst och våga visa dem. Men samtidigt kan jag känna att när man har det problemet så är det annat som ska fixas, och inte brösten i sig, det funkar ett tag, men inte i längden liksom. Det är ingen quick fix, men om du skaffar dem så se till att jobba med det andra också... Bra att du har en stöttande pojkvän! Vad du än väljer så kommer det säkert gå jättebra!
Anonym (:)) skrev 2008-04-02 12:34:41 följande:
Mmm förstår hur du menar. Helst av allt skulle jag ju vilja ha naturligt snygga bröst men jag har sådana komplex att jag inte ens vill visa dem för pojkvännen, vilket både han och jag tycker är jobbigt. Innan min nuvarande pojkvän var jag tillsammans med en kille i fem år. Han såg mina bröst endast ett fåtal gånger under dessa år! Jag håller till och med för dem när jag är ensam hemma!Vill bara känna att jag kan gå naken i lägenehetn utan att bry mig om att täcka brösten! Jag vill kunna duscha med min pojkvän utan att skämmas och jag vill kunna köpa snygga linnen utan att behöva tänka på att jag inte kan ha det för att brösten är för små. Min pojkvän är verkligen underbar och stöttar mig i allt. Han vill såklart att jag ska tänka över beslutet men säger att han finns där och stöttar mig oavsett vad jag vill göra.Men jag kan ju tänka mig själv vad jobbigt det skulle var aom han inte visade sina privata delar för mig på grund av att han skäms över dem...