• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ut)

Smillan 77 skrev 2008-04-25 21:09:03 följande:

Varför ska du ta ut dom ? Du behöver inte svara om de e allt för personligt.Anonym (ut) skrev 2008-04-25 13:39:35 följande:
    Det är dags att byta och jag vill inte ha nya helt enkelt... det känns inte som jag längre. Jag har fått komplikationer med åren också som gör att jag inte vill ha längre, och om jag sätter i nya implantat så kan kompl. bli fler med åren och ju längre jag haft dem och läst om folk som blivit sjuka så känns det helt galet att jag ska ha plast i brösten. Nej då lägger jag hellre en förmögenhet på snygga underkläder
  • Anonym (Mee)

WilliamSofia: Jag betalade 43.000 kr, 37 för lyftet och 6000 för inläggen, lade in 200 i vänstra och 300 i högra eftersom bröstet var större på det vänstra.
    Jag väntade ett tag typ 2 månader efter konsultation på op, eftersom jag tvivlade på om jag skulle göra den och om jag bara skulle lyfta eller ha inlägg, men man får nog tid efter 1-6 veckor tror jag, brukar gå snabbt.

• Anonym (Mee)

P.s Lade in silikon, han rekomenderade det och sa att gelehallon ser välldigt onaturliga ut samt så var dom så mkt dyrare. d.s

• WilliamSofia

Men om man inte gör ett lyft,kostar det då bara 6000?
    Du menare inte att inlägget kostade 37 och lyftet 6000?

Anonym (Mee) skrev 2008-04-26 11:45:35 följande:

WilliamSofia: Jag betalade 43.000 kr, 37 för lyftet och 6000 för inläggen, lade in 200 i vänstra och 300 i högra eftersom bröstet var större på det vänstra.Jag väntade ett tag typ 2 månader efter konsultation på op, eftersom jag tvivlade på om jag skulle göra den och om jag bara skulle lyfta eller ha inlägg, men man får nog tid efter 1-6 veckor tror jag, brukar gå snabbt.
  • WilliamSofia

Ursäkta om jag verkar jobbig,vill bara ha lite info...

WilliamSofia skrev 2008-04-26 16:43:29 följande:
    Men om man inte gör ett lyft,kostar det då bara 6000?Du menare inte att inlägget kostade 37 och lyftet 6000?Anonym (Mee) skrev 2008-04-26 11:45:35 följande:
  • Anonym (Mee)

WilliamSofia: hehe ingen fara, jag ville också ha ALL inormation från alla när jag skulle op mig men det är bara att fråga
    Så här är det, om man gör ett lyft så tar han inte betalt för en bröstförstoring också, då kostar bara inläggen som kostar då 3000 kr st, alltså 6000 kr.
    Men ska man göra en bröstförstoring så kostar det nog som på alla andra kliniker, möjligtvis lite mindre.

• WilliamSofia

Oki,tror jag fattar
    Hade du din kille med dig eller va du eensam på första mötet?
    Oj, enfråga till....

Anonym (Mee) skrev 2008-04-26 18:56:13 följande:

WilliamSofia: hehe ingen fara, jag ville också ha ALL inormation från alla när jag skulle op mig men det är bara att fråga Så här är det, om man gör ett lyft så tar han inte betalt för en bröstförstoring också, då kostar bara inläggen som kostar då 3000 kr st, alltså 6000 kr. Men ska man göra en bröstförstoring så kostar det nog som på alla andra kliniker, möjligtvis lite mindre.
  • Anonym

Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!

Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.

LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????

• WilliamSofia

Kloka ord...men!
    Vet inte vem du är och vad du tror på...
    JAG... sedan många,många år,inte bara över en natt,oj va platt jag är,utan jag har ingen kvinnlig känsla kvar,så varför kan jag inte få göra någor utav saken så jag känner lust till mig själv igen?
    Semester?....mmmm ska det med

Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
  • Anonym (ut)
    Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
    kan till viss del hålla med, efter som jag är på den platsen att det är dags att ta ut dem, och jag vet hur det är att ha dem. Men jag vet också att det är lättare att komma fram till det om man testat... ska bli skönt dock att bli naturlig igen, och jag ångrar inte det, men kunde jag göra om mitt val hade jag inte satt in dem.
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??