• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ut)

Smillan 77 skrev 2008-04-25 13:20:11 följande:

Hej igen, jag la in 350/400. Är så nöjd med mina. ( Tackar )
    supersnygga!
    Kommer sakna mina... men nån gång måste det ska så lika bra att at tjuren vid hornen!
    Jag har silikon (sirap) bakom muskeln 225cc
  • Anonym (Plankan)

Hej, jag ska nog best. tid i sommar, ska till Gabriella Sellman oxå. Har bara hört positivt om henne, men ni får gärna berätta hur det gick med era op. sen. Man är ju både nyfiken o nervös

• WilliamSofia

Frågar igen,ingen som gjort det i Falun?
    Ringde idag,han låter lite läbbig lär jag säga,raka puckar,inget trims trams...hm,ska dit på fredag.

• Anonym (ut)

Anonym (Plankan) skrev 2008-04-25 16:28:36 följande:

Hej, jag ska nog best. tid i sommar, ska till Gabriella Sellman oxå. Har bara hört positivt om henne, men ni får gärna berätta hur det gick med era op. sen. Man är ju både nyfiken o nervös
    Japp det ska uppdateras här! Inte för att du kanske är så intresserad av mitt resultat eftersom jag ska ta ut mina, men jag kan ju skriva om bemötandet i alla fall!
  • Anonym (Plankan)

Jo absolut, skriv o berätta sen om allt du vill..(Ut)

• Slampan No 1

Varför ska du ta ut dom ? Du behöver inte svara om de e allt för personligt.
    Anonym (ut) skrev 2008-04-25 13:39:35 följande:

supersnygga! Kommer sakna mina... men nån gång måste det ska så lika bra att at tjuren vid hornen!Jag har silikon (sirap) bakom muskeln 225cc
  • Anonym (Mee)

WillianSofia: Jag har gjort mina i Falun för ca 6 veckor sedan, han är duktig och snäll men välldigt dålig på att ge information, det viktigaste säger han nog men inte mera, då lär man fråga, min op där gick jätte bra.
    Svårt att säga nu om jag är helnöjd för det är ju inte helt färdigläkt.
    Jag gjorde lyft+inlägg.
    Haha, håller med om att han låter mysko

• Anonym (ska skaffa)

Hej igen, jag la in 350/400. Är så nöjd med mina. ( Tackar )
    Ja verkligen super snygga men du måste väl ha haft hyfsat stora innan eller? Ja ska stoppa in 375 i båda ev 400 å inte tro ja dem bli så stor...hm...va hade du för bh storlek å va ha du nu?
  • WilliamSofia

Va skönt att allt gick bra,vad la du in? Och hur mycket fick du betala?
    Fick du vänta länge innan du fick göra op?

Anonym (Mee) skrev 2008-04-25 23:04:47 följande:

WillianSofia: Jag har gjort mina i Falun för ca 6 veckor sedan, han är duktig och snäll men välldigt dålig på att ge information, det viktigaste säger han nog men inte mera, då lär man fråga, min op där gick jätte bra.Svårt att säga nu om jag är helnöjd för det är ju inte helt färdigläkt.Jag gjorde lyft+inlägg.Haha, håller med om att han låter mysko
  • Anonym (Vill!!!!)

Jag funderar på att antingen göra mina i Örebro eller Falköping. Vet inte riktigt...någon som kan säga för o nackdelar, ös ur er bara!! :)

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??