• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ska skaffa)
    Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
    Du tro inte man ha bristningar å ärr redan som man inte gillar? Jag gör större bröst för det är något JAG vill inte för någon annan. Tro inte ja kom bli världens lyckligaste för de men ja slipper känna en skam då ja är på badstranden å de kan ingen semester i världens slå!
  • Slampan No 1

mina ärr syns inte, inga bristninga heller.Allt har varit toppen bra! Jo, jag är fortfarande samma tjej som innan när mina bröst var små och tomma ( Har 3 barn ) Kan åka på semester, ge barnen det dom behöver plus lite till. Är 100% lycklig på alla sätt och vis

Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
  • Anonym (ska skaffa)

Smillan 77 skrev 2008-04-26 22:40:45 följande:

mina ärr syns inte, inga bristninga heller.Allt har varit toppen bra! Jo, jag är fortfarande samma tjej som innan när mina bröst var små och tomma ( Har 3 barn ) Kan åka på semester, ge barnen det dom behöver plus lite till. Är 100% lycklig på alla sätt och vis
    frågar igen om du missa hur stora hade du innan å va ha du nu?
  • Slampan No 1

Innan hade jag ingenting, När jag väl använde bh så var det en A-kupa. Nu har jag en C-kupa. Jag la in 350/400.
    Anonym (ska skaffa) skrev 2008-04-26 23:32:14 följande:

Smillan 77 skrev 2008-04-26 22:40:45 följande:
    frågar igen om du missa hur stora hade du innan å va ha du nu?
  • Anonym (Vill!!!!)

Det ser mer ut som en DD-kupa...Fan så nice! :)
    Jag vill ha såna som du!!!

Smillan 77 skrev 2008-04-27 08:19:55 följande:
    Innan hade jag ingenting, När jag väl använde bh så var det en A-kupa. Nu har jag en C-kupa. Jag la in 350/400. Anonym (ska skaffa) skrev 2008-04-26 23:32:14 följande:
  • Sandra88

Nån som vet vart man kan köpa bra bhar till silikonbröst? Jag vill ha en som trycker dem emot varandra och upp på samma gång men hittar ingen=( Måste ju finnas! Jag har strl 70E.

• Slampan No 1

välj någon utan bygel och push up. Sök på nätet men jag tror kappahl eller lindex kan ha

Sandra88 skrev 2008-04-27 10:38:09 följande:
    Nån som vet vart man kan köpa bra bhar till silikonbröst? Jag vill ha en som trycker dem emot varandra och upp på samma gång men hittar ingen=( Måste ju finnas! Jag har strl 70E.
  • Anonym (Mee)

WilliamSofia: Ja jag hade min kille med mig på alla besök, så körde han mig till op sen och hämtade, han fick ej vara kvar där, eller fick fick han kanske men det blir ju lång väntan.
    Kanske bra om du tar med dig någon som kan hjälpa att ställa frågor och lyssna på vad han säger.
    När skulle du dit då? Ska du lyfta och ha silikon?

• Anonym (ska skaffa)

Smillan 77 skrev 2008-04-27 08:19:55 följande:

Innan hade jag ingenting, När jag väl använde bh så var det en A-kupa. Nu har jag en C-kupa. Jag la in 350/400. Anonym (ska skaffa) skrev 2008-04-26 23:32:14 följande:
    Hm okay ja då borde ja landa på en d eller dd sen de sjukt va ja längta!!!
  • WilliamSofia

Vet inte om jag ska lyfta,finns liksom inte så mycket och leka med*fniss* är det inte så att om man typ har mer "häng tutte" så ska man lyfta,eller vad går gränsen?
    Ska dit på fredag, lite nervös är msn ju.
    Antingen vill man få tid så fort som möjligt, eller så vill man vänta till hösten så man kan bada i sommar.
    På en skala,hur jävla ont gör det?

Anonym (Mee) skrev 2008-04-27 10:52:13 följande:

WilliamSofia: Ja jag hade min kille med mig på alla besök, så körde han mig till op sen och hämtade, han fick ej vara kvar där, eller fick fick han kanske men det blir ju lång väntan.Kanske bra om du tar med dig någon som kan hjälpa att ställa frågor och lyssna på vad han säger.När skulle du dit då? Ska du lyfta och ha silikon?
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??