• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • vildochvacker
    vad är bäst? Jo att låta bli .
  • Anonym (Vill!!!!)
    Svar på #291
    Säger du det?
    vildochvacker skrev 2008-04-28 10:33:59 följande:
  • Anonym (Fjäril)

Ville bara tillägga att jag har stora bristningar efter kraftig övervikt, stort ärr på 2 dm på magen, ärr på båda armarna som sträcker sig från armhålan till armvecket, ärr på insidan av mina lår som sträcker sig från ljumsken till knät och nu får jag ärr på brösten....... Men jag mår inte dåligt för detta.... Och semestrar gör vi 2-3 gånger om året..

Ps kommer även få ett ytteligare ärr för att lyfta rumpan till hösten.

Förstår inte ditt argument om ärr,bristningar, förstoring visst men hmmm

Anonym skrev 2008-04-26 20:54:01 följande:
    Gör ingen förstoring! Man blir inte lyckligare för det! Man blir bara nojig över ärr, bristningar och andra skavanker som uppkommer när dom är på plats!Vill ni inte att er man ska älska er för den ni är? Och älska er själva för den ni är också.LÄGG PENGARNA PÅ NÅGOT ANNAT ISTÄLLET!! Typ en semester????
  • Anonym (:))

Jag har en tid för operation nästa onsdag. Det känns jättebra!
    Tror att det är svårt för de som är nöjda med sina bröst att sätta sig in i hur det känns att ha RIKTIGA komplex. Jag tycker att det är upp till var och en hur och om de vill operera sig för ingen kan gå in i någon annans tankar och känslor.
    Det finns de som mår jättedåligt på grund av sina komplex och varför avstå från lösningen som finns? Självklart ska man fundera på nackdelarna och om det verkligen är värt att ta risken...

• Anonym (ska skaffa)
    vildochvacker skrev 2008-04-28 10:33:59 följande:
    Och vad som är bäst för en annan människa kan du bestämma?

Fattar inte varför vissa stör sig så mycket på skönhetsoperationer?! Alla är vi olika eller hur. Ja förstå inte hur man kan sitta vid en dator alla sina vakna timmar å spela t.ex. wow tycker de e konstigt men ja klagar inte på dem för de. Så va ger dig rätten att klaga å döma dem som vill göra större bröst?
  • Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-04-28 11:11:13 följande:

Jag har en tid för operation nästa onsdag. Det känns jättebra!Tror att det är svårt för de som är nöjda med sina bröst att sätta sig in i hur det känns att ha RIKTIGA komplex. Jag tycker att det är upp till var och en hur och om de vill operera sig för ingen kan gå in i någon annans tankar och känslor.Det finns de som mår jättedåligt på grund av sina komplex och varför avstå från lösningen som finns? Självklart ska man fundera på nackdelarna och om det verkligen är värt att ta risken...
    vart ska du operera dig? jag har också tid nästa onsdag

Anonym (ut): Vilket sammanträffande :P
    Jag har tid på proforma kliniken i stockholm. Jag är hur nervös som helst men samtidigt känns det jättespännande och roligt :P
    Vart ska du operera dig?

• Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-04-28 12:44:32 följande:

Anonym (ut): Vilket sammanträffande :PJag har tid på proforma kliniken i stockholm. Jag är hur nervös som helst men samtidigt känns det jättespännande och roligt :PVart ska du operera dig?
    Mmmm förstår det! Jag med! Det var ju 9 år sen sist jag låg under kniven nu..
    Jag ska till plastikkirurgigruppen, gabriella sellman. Åker upp (från skåne) dagen innan, kommer INTE kunna sova!!

Heheh nej det förstår jag. Jag har aldrig opererat min tidigare så jag är nervös för narkosen... och tanken på att de ska skära i mig är skrämmande!
    Men jag tror och hoppas det blir bra i alla fall :P
    Ska du ha konsultation och operation på samma dag?
    Vilken typ av inlägg ska du ha?

• Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-04-28 12:49:41 följande:

Heheh nej det förstår jag. Jag har aldrig opererat min tidigare så jag är nervös för narkosen... och tanken på att de ska skära i mig är skrämmande!Men jag tror och hoppas det blir bra i alla fall :PSka du ha konsultation och operation på samma dag?Vilken typ av inlägg ska du ha?
    Jag hade konsultation för två månader sen. Jag ska ta ut mina implantat och inte sätta in nya, så jag är mest nervös för båda narkosen och att jag kommer se ut som f*n, att de är uttöjda etc... har inte sett mina egna bröst på nästan tio år ju!

När jag hade satt i mina hade jag inte ont alls så det kommer säkert gå jättebra för dig!
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??