• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ska skaffa)

anonym ut: är du inte orolig du kom sakna dem å vilja "fylla ut" dem igen?? sambon retades lite me mig igår å sa att ja kom vilja göra dem ännu större efter op men de tro ja inte.
    När du vakna efter narkosen "fatta" du va som hänt eller tog de ett tag innan du förstod att du faktiskt fått större bröst?? Ha hört att de kan va så å nyfiken som man är vill man ju veta

• Anonym (ut)

Anonym (ska skaffa) skrev 2008-04-28 13:02:35 följande:

anonym ut: är du inte orolig du kom sakna dem å vilja "fylla ut" dem igen?? sambon retades lite me mig igår å sa att ja kom vilja göra dem ännu större efter op men de tro ja inte. När du vakna efter narkosen "fatta" du va som hänt eller tog de ett tag innan du förstod att du faktiskt fått större bröst?? Ha hört att de kan va så å nyfiken som man är vill man ju veta
    Jo jag kommer sakna dem, det är jag övertygad om, de är skitsnygga Men jag vill inte ha implantat längre, de är inte mina och jag har fått komplikationer de senare åren och det är inte värt det längre helt enkelt.

Du att jag grät dagarna efter operationen! jag såg INGEN skillnad jag var så arg på kirurgen, sen efter en vecka ca när man började ha vanliga kläder etc så insåg jag ju hur stora de var... tog ett tag för hjärnan att fatta! synd att de inte upplyste om det för jag var helt förtvivlad!
  • Anonym (:))

Åå tack, det känns bra att höra :P Heheh
    Har du geléhallon?
    Jag vet inte hur mycket jag ska lägga in... jag är nervös för att de ska bli för runda... är 300 lagom?
    Provade med 300 i bhn och det såg jättebra ut :)
    Vill ju att det ska synas men samtidigt inte att det blir POFF!!! :P

• Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-04-28 13:06:47 följande:

Åå tack, det känns bra att höra :P HehehHar du geléhallon?Jag vet inte hur mycket jag ska lägga in... jag är nervös för att de ska bli för runda... är 300 lagom?Provade med 300 i bhn och det såg jättebra ut :)Vill ju att det ska synas men samtidigt inte att det blir POFF!!! :P
    Det beror ju på hur mkt du har att börja med, jag hade 75 a och är lång och pinnsmal, så jag lade in 225 och har nu en bra c-kupa. Är mkt glad att jag inte gjorde större.
    Jag har flytande silikon för jag ville inte ha "bollar" utan mer natruliga bröst
  • Anonym (ska skaffa)

Anonym (:)) skrev 2008-04-28 13:06:47 följande:

Åå tack, det känns bra att höra :P HehehHar du geléhallon?Jag vet inte hur mycket jag ska lägga in... jag är nervös för att de ska bli för runda... är 300 lagom?Provade med 300 i bhn och det såg jättebra ut :)Vill ju att det ska synas men samtidigt inte att det blir POFF!!! :P
    Oj vi tänker helt olika du å ja iaf. Ja ska lägga in 375 å vill de ska synas! Ha valt runda inlägg för ja hade väldigt runda å mycket bröst uppåt innan ja fick barn.

Okej... hur vanligt är det med komplikationer egentligen?
    Är nervös för att någonting ska gå fel.. känns inte som att jag är medveten om alla risker :/

• Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-04-28 13:19:09 följande:

Okej... hur vanligt är det med komplikationer egentligen?Är nervös för att någonting ska gå fel.. känns inte som att jag är medveten om alla risker :/
    5-10% får ju kapselbildning, det har jag sluppit, men jag har fått nervskador som gör att jag aldrig kommer få tillbaka känseln i det ena bröstet, och känslen i bröstvårtorna är väldigt liten. Brösten är också kallare än resten av kroppen och jag har värk nu i det ena bröstet sedan ett år tillbaka och "räfflor" som syns i huden.
  • Anonym (ska skaffa)

De där me känseln är ju större risk man förlorar känseln om man väljer ett större implantat oxå...

Usch då... det låter inge trevligt alls :/
    Jag har räknat med att ta ut dem någon gång under mitt liv men vet inte när. Det beror ju på komplikationer och liknande,,,

Hur blir brösten när man tar ut inläggen? Blir de hängiga?

Ångrar du att du opererade in inläggen?

• Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-04-28 13:24:15 följande:

Usch då... det låter inge trevligt alls :/Jag har räknat med att ta ut dem någon gång under mitt liv men vet inte när. Det beror ju på komplikationer och liknande,,,Hur blir brösten när man tar ut inläggen? Blir de hängiga?Ångrar du att du opererade in inläggen?
    Hon sa att de blir hängiga första halvåret och sen drar skinnet ihop sig succesivt under de månaderna. Beror ju säker på det med hur mkt man stoppar in.

Fel att säga att jag ångrar dom... men hade jag kunnat göra om valet så hade jag lagt pengarna på annat. De är ju superfina, men men...
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??