• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Fjäril)

TIPS.

Angående BH... Man kan köpa innna själv. sport BH har ingen kup storlek så det är bara att prova en SportBH som sitter bra runt om, för denna BH kommer ni att ha på under OP. De drar upp den sedan när de OP:at färdigt.

Jag har märket Champion och det finns bara i storlek xs,s,m,l,xl...

Så SportBh ska sitta bra runt om....

• Anonym (Plankan)

Fjäril: Köpte du en innan alltså? Hur vet man vilken stl. som man kommer att ha efter?

• Anonym (Plankan)

Fläril: Hur mycket la du in? Jag ska lägga in 390.. kan en stl. L passa kanske?

• Anonym (ut)

På plastikkirurgigruppen kan man köpa sprotbh där, champion för 300 kr

• Anonym (Fjäril)

Jag köpte på kliniken. Men det du gör är att testa att sportBh sitter bra runt kroppen, tänk inte på kup storleken, för materialet är töjbart. Jag var och köpte en extra SportBh idag eftersom man har Bh i 2 veckor dygnet runt och sedan bara dagtid resterande 6veckor.

Anonym (Plankan) skrev 2008-05-08 12:45:05 följande:

Fläril: Hur mycket la du in? Jag ska lägga in 390.. kan en stl. L passa kanske?
  • Anonym (:))

Nu har jag kommit hem från kliniken. Operationen gick jättebra, visst har jag ont men det känns bra ändå :)
    Hur lång tid tar det innan svullnaden går ner?

• Mr p daddy

Anonym (Tuttan) skrev 2008-05-07 23:42:31 följande:

Kan tillägga att mina kommer kosta 36000, och det är inte billigt.Inget lyft då kostar det mer. Det är ju inte så att de somkostar mer är bättre. Min op kommer ske i Falköping hos Dr Ivan Letterfors. Kosmetisk kirurgi. Jag är så nervös för smärtan. har ju klarat av att föda 2 barn så hon sa att det är lättare att hantera smärtan då.Jag vill bara inte ha för stora, vet att några som jag känner op sig och de har nästan sett lite överviktiga ut. Jag provade 40cc silikon och då tyckte jag inte det såg stort ut men är så osäker.Jag är livrädd för komplikationer och hoppas innerligt att allt kommer gå bra. Det som överväger mitt beslut är att jag inte vill gå och vara missnöjd hela livet över dom. Jag är ändå "bara" 27 och vill njuta lite mer av min kropp än så här.Jag kommer ha min sambo hemma 4 veckor. och jag känner att det inte finns bättre tillfälle än nu då jag söker jobb och jag gör i och med hans semester. Men jag bör nog vara tydlig med att få vara mycket ifred första tiden. Men ska planera allt med mat osv.
    jag op mig för stefan modin eller va han hette på kkab! jag är hur nöjd som helst... nu e de 2 år sen.
    min syster op sig för några veckor sedan o då va ja me henne! hon hade ivan som kirurg o han va verkligen helskön!! o va ja förstått ska han va bland de bästa :)
    nu fick hon tyvärr komplikationer med ena, implantatet fastnade i för högt läge pågrund av blödning o så, men de e sånt som kan hända,, o har ingetannat att göra med än din egen kropp! men nu har ivan fixat o allt ser jätte bra ut. efter 5 barn så va hon verkligen laddad för de här!!
    hon la in 600 i varje förresten,,, blev jätte fint. en d kupa typ!!

litet tips ja kan ge dig e att ta med tröja med dragkedja,, jätte skönt o slippa dra tröja över huvudet,,

lycka till...
    det kommer gå super o du kommer bli skitsnygg!!!!
  • Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-05-08 18:14:37 följande:

Nu har jag kommit hem från kliniken. Operationen gick jättebra, visst har jag ont men det känns bra ändå :)Hur lång tid tar det innan svullnaden går ner?
    Välkommen hem! Skönt att det gick bra för dig!!
  • Anonym

Anonym (:)) skrev 2008-05-08 18:14:37 följande:

Nu har jag kommit hem från kliniken. Operationen gick jättebra, visst har jag ont men det känns bra ändå :)Hur lång tid tar det innan svullnaden går ner?
    de kan ta några veckor,, eller månader.. men de blir finare o finare för varje dag... tiden går fortare än man tror :)
  • Sandra88

Nu har det gått lite mer än en månad sen jag op mig och jag är jätte nöjd.
    Ang. sport bh så fick jag en ifrån kliniken.
    Direkt efter op så fick jag en "Tvångströja" som jag skulle ha på mig dygnet runt i 2 veckor, de drog på mig den direkt efter op. Sen när de tagit stygnen så fick jag en sport bh med knäppning fram som jag ska ha dygnet runt i 3 månader, har även köpt mig en själv. Men det är ju så olika från klinik till klinik märker jag hur länge man ska ha sport bh på sig. Men desto längre man har den desto finare resultat blir det ju.

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??