Anonym (Tuttan) skrev 2008-05-07 23:42:31 följande:
Kan tillägga att mina kommer kosta 36000, och det är inte billigt.Inget lyft då kostar det mer. Det är ju inte så att de somkostar mer är bättre. Min op kommer ske i Falköping hos Dr Ivan Letterfors. Kosmetisk kirurgi. Jag är så nervös för smärtan. har ju klarat av att föda 2 barn så hon sa att det är lättare att hantera smärtan då.Jag vill bara inte ha för stora, vet att några som jag känner op sig och de har nästan sett lite överviktiga ut. Jag provade 40cc silikon och då tyckte jag inte det såg stort ut men är så osäker.Jag är livrädd för komplikationer och hoppas innerligt att allt kommer gå bra. Det som överväger mitt beslut är att jag inte vill gå och vara missnöjd hela livet över dom. Jag är ändå "bara" 27 och vill njuta lite mer av min kropp än så här.Jag kommer ha min sambo hemma 4 veckor. och jag känner att det inte finns bättre tillfälle än nu då jag söker jobb och jag gör i och med hans semester. Men jag bör nog vara tydlig med att få vara mycket ifred första tiden. Men ska planera allt med mat osv.
jag op mig för stefan modin eller va han hette på kkab! jag är hur nöjd som helst... nu e de 2 år sen.
min syster op sig för några veckor sedan o då va ja me henne! hon hade ivan som kirurg o han va verkligen helskön!! o va ja förstått ska han va bland de bästa :)
nu fick hon tyvärr komplikationer med ena, implantatet fastnade i för högt läge pågrund av blödning o så, men de e sånt som kan hända,, o har ingetannat att göra med än din egen kropp! men nu har ivan fixat o allt ser jätte bra ut. efter 5 barn så va hon verkligen laddad för de här!!
hon la in 600 i varje förresten,,, blev jätte fint. en d kupa typ!!
litet tips ja kan ge dig e att ta med tröja med dragkedja,, jätte skönt o slippa dra tröja över huvudet,,
lycka till...
det kommer gå super o du kommer bli skitsnygg!!!!