• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • JohannaAxelsson

Om det finns andra här som oxå vill dela med sig av före/efter-bilder så får ni oxå gärna skicka till mig.

♡Älskar mina 3 töser Sophie 8år, Emelie 4år & Nathalie2½år♡
  • Sandra88

Jag op mig i örebro de var jätte duktiga och trevliga där. har du op dig lr ska du gör det?

• Anonym

Någon som har något tips eller åsikter?
    Jag är 160 och väger ca 50kg. Är 31 år och har två barn snart 5 och 2 år gamla (vi har inte tänkt oss fler barn).
    Jag har alltid haft väldigt små bröst (förmodligen A) och har önskat att dom ska bli större (en del har ju inte växt klart förens väldigt sent, dock slutade jag hoppas vid 25 ).
    Efter två barn så vet jag inte längre vad dom ska kallas, inte är det bröst iallafall, snarare bara två små bröstvårtor, totalt utsugna.
    Drömmen om ett par bröst är nu alltså större än någonsin men jag är så skeptisk men ändå så avundsjuk på alla som har gjort eller ska göra...
    Jag skulle nog beskriva min överkropp som platt och tunn med tydliga nyckelben.
    Jag skulle inte vilja att det ser ut som om någon har stoppat två tennisbollar under huden men jag vill inte att dom ska vara för stora och se hårda och plastiga ut.
    Finns det något hopp för mig? Vad skulle jag kunna ha????

• Anonym

Till Anonym (vill)
    Jag tänker PRECIS som dig. Är JÄTTErädd för framtiden.
    Tänk om man inte alls har råd att byta ut eller inte kan av någon annan anledning och är det möjligt att bara plocka ut och inte sätta in nya, hur skulle det se ut, man kan ju bara föreställa sig???? Jag menar om folk med större bröst klagar på att dom blir slappa och hängiga efter amning hur blir det då efter drygt 15 år....

Faktiskt så är detta den enda anledningen till att jag idag inte törs ta steget att gå vidare.

• mickz
    Anonym skrev 2008-05-18 13:53:57 följande:
    Någon som har något tips eller åsikter?Jag är 160 och väger ca 50kg. Är 31 år och har två barn snart 5 och 2 år gamla (vi har inte tänkt oss fler barn).Jag har alltid haft väldigt små bröst (förmodligen A) och har önskat att dom ska bli större (en del har ju inte växt klart förens väldigt sent, dock slutade jag hoppas vid 25 ).Efter två barn så vet jag inte längre vad dom ska kallas, inte är det bröst iallafall, snarare bara två små bröstvårtor, totalt utsugna. Drömmen om ett par bröst är nu alltså större än någonsin men jag är så skeptisk men ändå så avundsjuk på alla som har gjort eller ska göra...Jag skulle nog beskriva min överkropp som platt och tunn med tydliga nyckelben.Jag skulle inte vilja att det ser ut som om någon har stoppat två tennisbollar under huden men jag vill inte att dom ska vara för stora och se hårda och plastiga ut.Finns det något hopp för mig? Vad skulle jag kunna ha????
    Mina bröst (än om dem e ny) se faktiskt riktigt naturlig ut. Inte alls plast okay något hård nu men de kom ju gå till sig då svullnaden gå ner. Nog tro ja de finns hopp för dig! Boka en tid för konsultation är lättast å ta allt me en läkare
  • Anonym (jag med:-))

Tjejer,får jag fråga vad ni betalade/kommer få betala?
    Vilket inlägg är egentligen bäst?

Jag gjorde mina tuttar för 6 år sedan,koksalt användes då.

Nu ska jag snart på en ny kosultation för att göra om dem.. Kommer inte ta koksalt igen,Det känns som om själva inlägget inte är fullt när man känner runt brösten,utan lite svallpigt...

Dessutom vill jag göra lite större

• Anonym (Tuttan)

Anonym (jag med ) skrev 2008-05-18 15:29:14 följande:

Tjejer,får jag fråga vad ni betalade/kommer få betala?Vilket inlägg är egentligen bäst?Jag gjorde mina tuttar för 6 år sedan,koksalt användes då.Nu ska jag snart på en ny kosultation för att göra om dem.. Kommer inte ta koksalt igen,Det känns som om själva inlägget inte är fullt när man känner runt brösten,utan lite svallpigt...Dessutom vill jag göra lite större
    Jag kommer betala 36000 för min operation. Jag har valt silikon. De säger att de ser lite plastigare ut men jag ser faktiskt ingen skillnad. Hört att de känns lite hårdare men det kan jag förbise, jag ska ju inte klämma på dom
  • Anonym (jag med:-))

Tack för svaret Tuttan

Får jag fråga vart du gör dina? 36.000 tycker jag låter ganska så "billigt". Jag har räknat med upp till 50.000:-

Är det någon här som har "gelehallon"? Hur känns dem? Är ni/du nöjd?

• Anonym (Tuttan)
    Anonym skrev 2008-05-18 13:58:43 följande:
    Till Anonym (vill)Jag tänker PRECIS som dig. Är JÄTTErädd för framtiden.Tänk om man inte alls har råd att byta ut eller inte kan av någon annan anledning och är det möjligt att bara plocka ut och inte sätta in nya, hur skulle det se ut, man kan ju bara föreställa sig???? Jag menar om folk med större bröst klagar på att dom blir slappa och hängiga efter amning hur blir det då efter drygt 15 år....Faktiskt så är detta den enda anledningen till att jag idag inte törs ta steget att gå vidare.
    Jag känner att jag tar det då när den dagen kommer. Det finns ju lån om man inte har råd då. Annars kanske man helt enkelt väljer att inte ha inlägg mer... Man är ju äldre och kanske inte bryr sig lika mycket som nu.
    Klart de hänger ner sig lite men ett par silikonbröst är ju ett par silikonbröst liksom
  • Sandra88

jag betalade 38 tusen för runda gelehallon, värt varenda krona=) Hur mkt kostade dina för 6 år sen?

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??