• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ut)

Anonym (fråga) skrev 2008-05-07 12:33:42 följande:

Hej alla ni som funderar eller har opererat tuttarna. Jag undrar om ni vet hur känsligheten i brösten påverkas efteråt? påverkas den alls? Jag funderar nämligen oxå på att fixa mina platta utmjölkade bröst men är rädd för att de inte ska kännas efteråt.. Någon som vet?
    Jag har minskad i bägge bröstvårtor,(så pass att min kille kan nypa mig och jag märker det inte ens utan man får ta i rejält för att jag ska känna nått...) tappat känseln i halva vänstra bröstet och en del av högra.
    Denna skada är permanent, och tydligen inte så ovanlig.
  • Anonym (Fjäril)

Hon la bakom muskeln... Men som sakt smärtan är olika på alla... Och peppar peppar ta i trä för att jag inte har SÅ ont som andra pratar om....

Anonym (vill) skrev 2008-05-07 10:49:54 följande:

Fjärli: Lag du in bakom eller framför bröstmöskeln?
  • Anonym (Fjäril)

Alltså jag är nu ny Op. Och jag hade knappt någon känsel i mina bröstvårtor. Nu efter Op så är jag känslig i bröstvårtorna... Shiiit bra för min del...

Anonym (fråga) skrev 2008-05-07 12:33:42 följande:

Hej alla ni som funderar eller har opererat tuttarna. Jag undrar om ni vet hur känsligheten i brösten påverkas efteråt? påverkas den alls? Jag funderar nämligen oxå på att fixa mina platta utmjölkade bröst men är rädd för att de inte ska kännas efteråt.. Någon som vet?
  • LeWiMi

Jag är skapligt sugen...blir inte bättre när jag hör om alla som får sina boobs fixade. :)

• Anonym (ut)

Fjäril: skönt att höra att det gick bra!

• Anonym (ska skaffa)

är nu 6 dagar kvar till op för mig å ja börja va nervös hur ska ja kunna sova å äta??

sus: inte lyfta på 6 veckor?? Lyft tungt hoppas ja du menar...fast va e tungt egentligen?

• Anonym (Plankan)

Kul o höra att det gick bra för dig på op.(fjäril) ska själv till samma ställe, när det blir av, fast jag har Gabriella!

• Anonym (Tuttan)

Jag ska me op mig den 24 juni och ska ha silikoninlägg, de lägger den bakom muskeln.
    Jag är bara sååå nervös och tänker på om de blir för små eller för stora. KOllade på inlägg med 350cc och 400cc, hon sa att skillnaden var att den 400cc fyllde ut mer. Jag har kollat på före och efterbilder men har svårt att få en bild ändå. På vissa ser de jättestora ut på andra inte. Men nu lutar jag mer åt 350cc.
    Jag är 171 cm och väger 57kg.

• Anonym (Tuttan)

Kan tillägga att mina kommer kosta 36000, och det är inte billigt.Inget lyft då kostar det mer. Det är ju inte så att de somkostar mer är bättre. Min op kommer ske i Falköping hos Dr Ivan Letterfors. Kosmetisk kirurgi. Jag är så nervös för smärtan. har ju klarat av att föda 2 barn så hon sa att det är lättare att hantera smärtan då.
    Jag vill bara inte ha för stora, vet att några som jag känner op sig och de har nästan sett lite överviktiga ut. Jag provade 40cc silikon och då tyckte jag inte det såg stort ut men är så osäker.

Jag är livrädd för komplikationer och hoppas innerligt att allt kommer gå bra.

Det som överväger mitt beslut är att jag inte vill gå och vara missnöjd hela livet över dom. Jag är ändå "bara" 27 och vill njuta lite mer av min kropp än så här.

Jag kommer ha min sambo hemma 4 veckor. och jag känner att det inte finns bättre tillfälle än nu då jag söker jobb och jag gör i och med hans semester. Men jag bör nog vara tydlig med att få vara mycket ifred första tiden.
    Men ska planera allt med mat osv.

• Anonym (Fjäril)

Kul. Mina vänner har OP hos Gabriella och de är jätte nöjda med henne.

Va inte rädd för att fråga om allt och fråga fler gånger om du känner dig osäker...

Anonym (Plankan) skrev 2008-05-07 22:47:54 följande:

Kul o höra att det gick bra för dig på op.(fjäril) ska själv till samma ställe, när det blir av, fast jag har Gabriella!
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??