nu har jag inte läst dina kommentarer. men jag svarar vad jag vet.
Jag skulle skaffat sillisar i vintras, men läkaren avråde mig då jag ville ha barn snart, så jag väntar tills efter jag fött. (inte gravid än)iaf..
jag skulle iaf ha hallongele, för att de är vad jag tyckte va bäst utav de men läst, med snitt under bröstet. anledning med snittet var för att de var lättare vid infektion och att de syns mindre, har du linne och vinkar så kan man kanske se ärret i armhålan,
ekonomist finns den en sida som heter www.medicalfinance.se
där kan du ansöka om lån så länge du har en tillsvidare anställning, rättan är helt okej, och de är INTE svårt att få lån, när jag ansökte hade jag bara en inkomst på 7000 då jag inte kunde skriva min "nya"lös för jag skulle månaden efter få heltid eftersom dom ville veta vad jag hade just nu inte om en månad, och jag fick lånet bara genom att skicka ett mail. Ansökt lån på 40 tusen och dom hjälper även att hitta seriösa och bra kliniker som ligger nära din ort. Och om du skulle vilja betala av lånet i en klump summa(säg att du ärver pengar) så betalar du enbart för de du lånat och inte för räntan eller nån annan extra avgift.
hoppas det hjälpte dig något, kram