• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (ska skaffa)

Anonym (osäker) skrev 2008-05-05 08:51:46 följande:

Fattar inte varför jag inte kan besluta mig om jag ska eller inte....jag velar. Tycker det är väldigt otäckt med narkosen.Rädd för smärtan.Och förbannad på att man måste plocka ut skiten igen efter antal år.Men ändå vill jag såååå mycket.Kanske ska man vänta till hösten,eller så ska jag ta tiden vid juli.
    Om du känner dig så osäker skulle ja vänta till hösten om ja va du. Op kanske inte är de rätta för dig?
  • Anonym (ut)

Anonym (Anna) skrev 2008-05-02 18:49:26 följande:

Absolut! Jag skriver här sen när jag får svar. Själva grejen är den att jag frågade Gabriella på konsultationen om det var någon som dött under operationen, (ja, jag är grymt rädd för narkosen), men hon sa att det aaaldrig hade hänt något. Varför inte berätta på en gång, istället för att jag får reda på det från annat håll och blir helt fundersam. Eller har jag fel?
    har du fått något svar?
  • Anonym

Jag ska förstora brösten, har tid nästa vecka men funderar på vad jag ska säga till barnen? Någon som har bra tipps? Förstorar från liten b till stor c... så det lär synas.

• Anonym (:))

Var det bröstoperation kvinnan dog av eller var det en annan sorts operation?

• Anonym (ut)

Anonym (:)) skrev 2008-05-05 22:14:58 följande:

Var det bröstoperation kvinnan dog av eller var det en annan sorts operation?
    Dom har inte gått ut med det pga sekretessen, men de rykten jag har hört säger att det var en fettsugning.
  • Anonym (undrande)

Ni som opererat er - känner ni igen detta?
    när jag spänner mina bröstmuskler flyttar sig bröstet med liksom mot armhålan.... Som en bodybildare ungefär... Har ni så?

Jag har 500 cc gelehallon inlägg sedan 3 år tillbaka. Ammar nu, och jag ser detta ännu mera tydligt. Undrar om det kan åtgärdas eller om det är normalt...

• Anonym (ut)

Anonym (undrande) skrev 2008-05-06 08:34:56 följande:

Ni som opererat er - känner ni igen detta?när jag spänner mina bröstmuskler flyttar sig bröstet med liksom mot armhålan.... Som en bodybildare ungefär... Har ni så?Jag har 500 cc gelehallon inlägg sedan 3 år tillbaka. Ammar nu, och jag ser detta ännu mera tydligt. Undrar om det kan åtgärdas eller om det är normalt...
    Känner inte igen det tyvärr.Låter som det flyttar sig ganska mycket? Hör med din klinik.
  • Anonym (undrande)

jag ringde en oberoende klinik nyss och de sa att implantatet kanske inte fäst ordentligt.
    Någon med erfarenhet?

• Anonym (Anna)

Jag har fått svar av Gabriella och det var inte en bröstförstoring, utan en annat slags ingrepp. Kvinnan var 57 år gammal, och som någon annan skrev här, så gissar jag oxå på en fettsugning?! Angående min operation som är planerad till den 3/6 så ska jag nog boka av den, det är väl bättre att operera sig på senhösten/vintern? Jag läste att man ska tejpa ärren i 6 månader för att få det så fint som möjligt, och det känns lite dumt nu till sommaren.

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??