• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Sandra88

kan tilläga att det är 1,5 månad sen jag gjorde dem och de är redan nästan lika mjuka som vanliga bröst men de kommer ju att bli ändå mjukare med tiden=) Jag gjorde mina i Örebro.

• Anonym (jag med:-))

Jag betalade 39.000 för mina koksalt då. Jag kommer att göra mina i göteborg.

• Anonym (Tuttan)

Anonym (jag med ) skrev 2008-05-18 15:58:02 följande:

Tack för svaret Tuttan Får jag fråga vart du gör dina? 36.000 tycker jag låter ganska så "billigt". Jag har räknat med upp till 50.000:-Är det någon här som har "gelehallon"? Hur känns dem? Är ni/du nöjd?
    Det är inte billigt... Men sen beror det ju på om du ska ha lyft plus inlägg, eller geléhallon som är dyrare inlägg. På Kosmetisk kirurgi så varierar priserna på vad det är för op, ett bröstlyft med inlägg kostar 48 000, ett lyft kostar 32 000 utan inlägg. Så billigt vet jag inte, jag tycker det är normalt, det är en bra och duktig läkare och väldigt seriös klinik som finns på flera ställen i landet.

Va tvungen att se efter,32.000 betalade jag då.

Jag menade inte att det va billigt egentligen,tänkte bara att jag kanske inte kommer behöva lägga så mycket som 50.000 kanske

Nåt lyft ska inte behövas.

• JohannaAxelsson

Jag kommer betala 35 800 kr hos kosmetiskt kirurgi i GBG. Ylva heter läkaren som jag ska träffa den 12/6

♡Älskar mina 3 töser Sophie 8år, Emelie 4år & Nathalie2½år♡
    JohannaAxelsson skrev 2008-05-18 18:19:03 följande:
    Jag kommer betala 35 800 kr hos kosmetiskt kirurgi i GBG. Ylva heter läkaren som jag ska träffa den 12/6
    Vad ska du göra för inlägg osv?
  • JohannaAxelsson

Jag vet inte ännu, ska som sagt dit den 12/6 för att prova ut inlägg o bestämma ett OP-datum men det är ett fast pris

♡Älskar mina 3 töser Sophie 8år, Emelie 4år & Nathalie2½år♡
  • Anonym (Tuttan)

Anonym (jag med ) skrev 2008-05-18 16:19:33 följande:

Va tvungen att se efter,32.000 betalade jag då.Jag menade inte att det va billigt egentligen,tänkte bara att jag kanske inte kommer behöva lägga så mycket som 50.000 kanske Nåt lyft ska inte behövas.
    Nej men 50 000 tror jag inte du kommer behöva bekosta Det skiljer ju olika från klinik till klinik. Vissa tar ju ut höga priser för att de kan känns det som. Jag kollade runt olika kliniker. Nu har många jag känner gått till samma klinik som dessutom ligger i närheten, och jag känner mig tryggare när jag vet att andra vart nöjda.

Jag tänker på op varje dag nu, jag ska dessutom sova en extra natt där för de hade semesterstängt i hemstaden. Sambon kommer dagen efter när jag opererat mig och sover över sen dagen efter det så åker jag hem. Hur ska man ligga där en hel natt själv, tankarna och nerverna kommer ju ta all min sömn.

På den kliniken jag ska göra och har gjort innan Art clinic i göteborg tar de mellan 39-50.000. Men jag ska på konsultation i början av juni så då får jag ju veta

Förstår att du tänker på det,när är det dax?

• Anonym (mamma2barn)

Jag opererade brösten efter mitt andra barn. Eftersom min 75B storlek som jag hade innan blev 75A. Sen hade de blivit hängiga så jag gjorde en förstoring och lyft i Uppsala. Betalade 50.000:-
    då blev lyftet runt bröstvårtan och slapp ett fult ankarärr, sen la jag in 300 cl gelehallon droppformade. Nu har jag en Bh storlek på 75 C eller D. Jag är supernöjd!

De ser ut och känns som mina naturliga bröst. Min kopis som har koksalt är inte alls nöjd då hon tog samma storlek, men efter några månader sjunkigt ihop, man ser skarven och känner den. De är vattniga när man känner på dem, känns inte som naturliga.

Det var lite av mina erfarenheter
    ( jag är 167 cm och 51 kg)

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??