• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Tuttan)

Älskar solen med men därför så solar jag extra mycket nu så kan jag bara spraya sen Kan ju inte ligga direkt o pressa så mycket med 2 barn i farten ändå 

Jag är jättenöjd med min tid då sambon har semester samtidigt. Det är det som avgjorde allt. Eftersom man inte kan bära. Jag hade tänkt först till hösten med men eftersom sambons arbete avjorde det så tog vi det nu.

• WilliamSofia

Har bokat nu
    Men jag ska nog ta hallongele,och oj det klev upp 10 000,men lika bra är det,för skulle dom spricka så rinner det inte ut!!!!!

Han hade tid redan nu v 22, men vadå då är ju sommaren förstörde....eller?
    Hallon görs under bröst,vanliga silikon under armhålan.

• JohannaAxelsson

Ja gör du det i sommar så kan du ju glömma solningen o badning

♡Älskar mina 3 töser Sophie 8år, Emelie 4år & Nathalie2½år♡
  • Anonym (Tuttan)
    JohannaAxelsson skrev 2008-05-16 19:29:14 följande:
    Ja gör du det i sommar så kan du ju glömma solningen o badning
    Fast min sköterska sa att jag får doppa mig (inte direkt efter men efter några veckor, fast det skippar jag känner jag) och sola allt utom brösten. Det kan jag ta för ett par snygga tuttar. Längtar så.  Sen har jag hela juni att bada om vädret tillåter. Plus att vi ska åka iväg i vinter på solsemester så det är ju inte hela världen hihi
  • Anonym (Tuttan)
    WilliamSofia skrev 2008-05-16 19:20:22 följande:
    Har bokat nuMen jag ska nog ta hallongele,och oj det klev upp 10 000,men lika bra är det,för skulle dom spricka så rinner det inte ut!!!!!Han hade tid redan nu v 22, men vadå då är ju sommaren förstörde....eller?Hallon görs under bröst,vanliga silikon under armhålan.

Jag känner inte att min sommar är förstörd alls o jag gör mina mitt i. Men kan du boka senare så gör det. Då kan du ju ha mer frihet så att säga att bada o sola.

Jag kan ju vara med o bada med mina så länge jag inte doppar mig eller solar brösten. Dessutom är min lilltös känslig för solen så det blir hon o jag under parasollen i sommar hihi.

Om det går hål på silikon som jag ska ha, så rinner det inte bara ut. Visst finns chansen att det kan läcka men hon sa att för det mesta om det är ett hål i så stannar det kvar.

• WilliamSofia

oki....är rätt frästad att göra det nu,men jag har en på ett år så det känns bäst att vänta ...lite

Anonym (Tuttan) skrev 2008-05-16 20:56:19 följande:

Jag känner inte att min sommar är förstörd alls o jag gör mina mitt i. Men kan du boka senare så gör det. Då kan du ju ha mer frihet så att säga att bada o sola.
    Jag kan ju vara med o bada med mina så länge jag inte doppar mig eller solar brösten. Dessutom är min lilltös känslig för solen så det blir hon o jag under parasollen i sommar hihi.
    Om det går hål på silikon som jag ska ha, så rinner det inte bara ut. Visst finns chansen att det kan läcka men hon sa att för det mesta om det är ett hål i så stannar det kvar.
  • Anonym (Tuttan)
    WilliamSofia skrev 2008-05-16 21:33:27 följande:
    oki....är rätt frästad att göra det nu,men jag har en på ett år så det känns bäst att vänta ...liteAnonym (Tuttan) skrev 2008-05-16 20:56:19 följande:
    Jag förstår! Jag var så velig själv. Har en 4åring och en snart2 åring. Man gör rätt i att bolla med tankarna man väljer till slut det rätta som passar en själv.
  • Sandra88

Jag op brösten den 2 april och jag är super nöjd. Sommaren blir inte förstörd. Man får sola och bada 3 veckor efter op bara man tejpar ärren riktigt så det inte kommer in nån smuts lr att det kommer sol på ärren för då kan de bli fula.När jag solar solarium så har jag dubbel tejp över ärren man kan också stryka på solkräm över tejpen så skyddar det extra bra=) Nån som har före/efter bilder man kan få se? Så kan ja mejla mina. Så roligt att se hur era blev.=)

• JohannaAxelsson
    Sandra88 skrev 2008-05-17 09:28:12 följande:
    Jag op brösten den 2 april och jag är super nöjd. Sommaren blir inte förstörd. Man får sola och bada 3 veckor efter op bara man tejpar ärren riktigt så det inte kommer in nån smuts lr att det kommer sol på ärren för då kan de bli fula.När jag solar solarium så har jag dubbel tejp över ärren man kan också stryka på solkräm över tejpen så skyddar det extra bra=) Nån som har före/efter bilder man kan få se? Så kan ja mejla mina. Så roligt att se hur era blev.=)
    Vart gjorde du din OP?
    ♡Älskar mina 3 töser Sophie 8år, Emelie 4år & Nathalie2½år♡
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??