• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

och samtidigt, får inte de "rika" men slösande något barnbidrag så är det ändå barnet som blir lidande. De lär knappast sälja bilen eller dra ner på sin egen lyx.

• maltazar

hm, undra om jag kollar rätt står 0:- på skatten.. inte kan det stämma?

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-25 23:29:50 följande:
    men även de som gör något har åt H för mycke i lön, de är ju ändå inte mer utsatta för saker än vad tex domare och poliser är!
    Ska du vara med i mitt och Pedas parti????
  • madigan
    skrutteluttan74 skrev 2008-03-25 21:00:09 följande:
    Så jäkla dåligt att dom "inte orkade hämta"...Sjukt av dom..det gör ju att barnen känner sej utanför i "onödan" för att lärarna är kassa..usch och fy...tur ni inte är där längre..Härligt med fyndet,sånna gillar jag med...Visst var dotra din också 12 som min älsta ??Hur gick det med den lilla idag då "tanten" kom förbi `???
    Nä min son är 12, dottern är 10. Jo de gick väl ganska bra, men min lillgumma är så tjurig och bestämd. Hon ville inte göra allt som tanta bad om..ha ha...nu är de bara att vänta och se vad hon kommer fram till.
  • madigan

Jag får restskatt på grund av att dom drar på tok för lite skatt av mig.

• madigan

Bcsvensk:

Nä de är väl inte så länge kvar, men de känns länge. Jag jobbar
    6 dar till sen ska jag gå hemma med havandeskapspenning.

• maritmedm

Jag hoppas på att få tillbaka på skatten... men blir nog restskatt för min del. I fjol fick jag igen men då hade jag ju sålt lägenheten så fick ju lov betala iaf

• kobra

jag säger alltid till om att dra mer skatt vare sig jag jobar eller är mammaledig, vill helst inte ha nån trist restskatt

• maritmedm

Eftersom jag får både från arbetsgivaren och FK så tror jag det blir restskatt... även om jag säger till på FK tycker jag att det blir restskatt om man får annan inkomst oxå.

• maritmedm

Eftersom jag får både från arbetsgivaren och FK så tror jag det blir restskatt... även om jag säger till på FK tycker jag att det blir restskatt om man får annan inkomst oxå.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***