• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

var inte du gravid? lite onödigt med söka-jobb-kurser då..

Mochride skrev 2008-03-26 13:14:22 följande:
    Ni får inte skriva så mycket, jag hinner inte med Satt på af en timme helt i onödan idag, känns ju lagom kul. Nu blir det jobbgaranti, hoppas jag får praktik där jag vill, om det nu blir praktik, kanske blir en massa söka-jobb-kurser istället...
  • madigan
    maltazar skrev 2008-03-26 13:16:19 följande:
    var inte du gravid? lite onödigt med söka-jobb-kurser då..
    kanske inför framtiden.
  • Mochride

maritmed: jo, det är man väl. Men jag fick sitta en timme och vänta eftersom han gett mig en tid 10.30 men inte bokat in mig förrän 11.30.

maltazar: jag ska inte få förrän i oktober och de vet inte om att jag är gravid. så jag har ju lite tid på mig att jobba innan lillpyret kommer. Sommarjobb har jag i alla fall, så det känns lite bökigt att hålla på med massa grejer runt omkring.

• madigan

jaha då har man varit ute en sväng, men fy vilket dåligt humör mina barn var på.... Bara bråkar bråkar...lillan ville inte ens gå hem. Skrek som en stucken gris och viftade med armarna. Väl på väg så slocknade hon i pulkan..ha ha

• madigan
    Mochride skrev 2008-03-26 13:08:24 följande:
    Som du hittade till din dotter. Fast du kanske inte köpte dem
    Jo vänta lite så ska du få se dom.
  • maltazar

jomen ändå, framtiden kan ju va en bra bit bort och då kanske man inte minns allt man lärt sig.

madigan skrev 2008-03-26 13:22:58 följande:
    kanske inför framtiden.
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-03-26 13:26:23 följande:
    jomen ändå, framtiden kan ju va en bra bit bort och då kanske man inte minns allt man lärt sig.
    Har varit på några söka-jobb-kurser tidigare och de säger alltid ungefär samma sak.
  • maltazar

Laoghaire: ah, ja då hinner du ju kanske innan.. när börjar sommarjobbet då?
    och hur nödvändigt kan de tycka att söka-jobb-kurser är för dig som bevisligen har skaffat dig ett sommarjobb åtminstone? vore ju knäppt om du skulle måsta gå en kurs innan du börjar på ett jobb du redan har fått :P

• maltazar

haha ja, då ser man ju hur otroligt nödvändiga de är :p

Mochride skrev 2008-03-26 13:27:13 följande:
    Har varit på några söka-jobb-kurser tidigare och de säger alltid ungefär samma sak.
  • maltazar

madigan: att du orkar :) jag va ut me hunden för ett tag sedan "lång promenad" tänkte jag.. men f-n vad det blåste då :/ blev inte alls speciellt lång sväng

Svar på tråden ***Skelleftetråden***