• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maltazar

Nån som vet om det kan finnas pollen här redan?
    Svider ofta i mina ögon nu när vi går ut, men det kan väl inte ha kommit än?

• madigan
    maltazar skrev 2008-03-26 13:30:24 följande:
    madigan: att du orkar :) jag va ut me hunden för ett tag sedan "lång promenad" tänkte jag.. men f-n vad det blåste då :/ blev inte alls speciellt lång sväng
    Nja de var på håret, glömde mitt bälte..fick ont i ryggen och nu väl hemma så har jag ont i höften...
  • madigan
    Mochride skrev 2008-03-26 13:27:13 följande:
    Har varit på några söka-jobb-kurser tidigare och de säger alltid ungefär samma sak.
    Nu är brallorna i mitt galleri......
  • Mochride
    maltazar skrev 2008-03-26 13:28:30 följande:
    Laoghaire: ah, ja då hinner du ju kanske innan.. när börjar sommarjobbet då? och hur nödvändigt kan de tycka att söka-jobb-kurser är för dig som bevisligen har skaffat dig ett sommarjobb åtminstone? vore ju knäppt om du skulle måsta gå en kurs innan du börjar på ett jobb du redan har fått :P
    Det har jag inte fått veta än, men det brukar vara juni-juli eller juli-augusti.
    Precis, jag har ju ett jobb som varar ca 6 veckor i alla fall, så det känns lite onödigt med sånt där. Men då räknas jag väl itne som arbetslös i alla fall eftersom jag har en aktivitet från af...
  • Mochride
    madigan skrev 2008-03-26 13:34:26 följande:
    Nu är brallorna i mitt galleri......
    Glansiga och fina Vad tycker dottern om dem då?
  • madigan

jo hon godkände dom..konstigt nog...annars brukar de låta:

-hm.......

inte så kul precis..hon har kommit i puberteten och hon är inte så glad i nåt jag köper..mest skrik och gnäll från hennes sida..

• Mochride

Hin kanske inte vill ha bara för att det är mamma som köper, eller är hon väldigt bestämd av sig?

Nu ska jag inte hänga här mer på ett tag, ska göra en chokladsockerkaka. Skriv inte för mycket innan jag kommer tillbaka

• madigan
    Mochride skrev 2008-03-26 13:56:11 följande:
    Hin kanske inte vill ha bara för att det är mamma som köper, eller är hon väldigt bestämd av sig?Nu ska jag inte hänga här mer på ett tag, ska göra en chokladsockerkaka. Skriv inte för mycket innan jag kommer tillbaka
    jo de ska vara korta tröjor och tajts, korta kjolar och så.
  • madigan

alltså hon går inte bara så....utan de är lager på lager..... tröja+kort tröja...tights+kort kjol

Svar på tråden ***Skelleftetråden***