• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6

">

jag älskar den här videon trots att den är flera år gammal Skrattar lika mkt nu som då den var ny
  • skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-31 11:54:40 följande:
    Hally: Vi köpte vår soffa i Ersmark. Jag tyckte fördelen med stället var att vi fick så fin personlig service, och vi fick lite billigare visningsexet som stod i affären, och därmet fick vi även soffan med oss hem samma dag. Släp har dom åxå. Men sedan vad gäller soffan så valde vi en som hade bra kuddar i ryggen som inte slackar ner, för det har vi sett så många exempel på hur det kan se ut efter bara någon månad annars. En annan sak vi prioriterade var att det skulle gå att sova i soffan, och sen färgen skulle hålla för lite fläckar. I övrigt valde vi en modell som är modern just nu och det kanske vi får sota för om nåt år, om det nu är så att man blir tokless på modenyckerna. Men det är en modell med två stora sittplatser och så en som går ut sådär som en divan lite. Jätteskön och rymmer hela familjen på 4 personer plus väninnan, så det är lagomt. Kommer väl ändå i framtiden köpa till en eller två fåtöljer så man rymmer fler folk på jul och så, och då det kommer kompisar till barnen och dom ska se tv osv... Ja det var mina soff-tankar i alla fall. ;)Ni som hittat larver i käket: Vad gör man då? Vad gör dom på affären om man kommer dit och klagar? Och går man till tidningen? Har sett en del sånt i media... Usch!
    Jag brukar klaga hos tillverkaren då de tär fel på mina varor...oavset vad...DÅ ringer jag eller mailar och får alltid checkar och en ursäkt.
    Jag har ringt estrella ett par ggr för att popcornen blivit brända, trodde inte dom hade med det att göra,då en väninna sa att et var deras skyldighet att ersätta och oj vad checkar ja fått från dom.
    SÅ nu klagar jag på allt som är fel ,även om det som nu sist handalde om ett "deformerat" tuggummi,då mailade jag till EXTRA,berättade mitt ärende,skickade in biten och den övrigt tomma påsen,tillbaka fick jag 4 tuggummi påsar...
    Ibland är det på affären man ska klaga,då säger dom om man ska ringa eller maila tillverkaren.
    Ibland är det både till affären och tillverkaren man ska klaga hos.
    Tillverkarna vill ju eg.att man ringer oavsett vad dom är fel, även små fel,för annars kan dom som själva säger,inte bli bättre.
    Dock har jag aldrig fått djur/kryp i mina varor som jag vet andra som fått....bläää...
  • Felicia6

Håll ställningarna här nu medan jag är på semester i en vecka
    Vi ses då jag kommer hem igen, hihi

• maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-04-01 09:25:41 följande:
    Håll ställningarna här nu medan jag är på semester i en vecka Vi ses då jag kommer hem igen, hihi
    Ha det så grymt skönt!
  • hally

Har tok-bråttom att köpa fodrade gummistövlar till grabben på lunchen, centrala stan, tips på var någon?

• maritmedm

vi köpte allvädersstövlar på wedins, kanonbra och billiga!!!

• hally

Ja OK jag får springa runt och kolla då, de får inte vara så tunga som många av dem är, han snubblar så lätt

• skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2008-04-01 09:25:41 följande:
    Håll ställningarna här nu medan jag är på semester i en vecka Vi ses då jag kommer hem igen, hihi
    Ha de kanon där nere nu
Svar på tråden ***Skelleftetråden***