• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför
    hally skrev 2008-04-21 16:13:18 följande:
    Han kanske förstår att han borde hålla sej stilla Vår galning han ska ju göra allt som storasyster gör...hon är smal och vig och smidig och har bra balans och är 5 år äldre så hon klarar av det. Lillen är som en klump som inte tänker så långt Fast han är go och gla och vrålar bara en LITEN stund när han misslyckas Jaja, han försöker ju iallafall.
    ilon har nog insett att han inte kan bli som alvin, att han har en annan kroppsform och en annan balans. Däremot den lille, lille, han tror att han är som femåringen, så han klättrar och klänger är inet långt borta innan han tar sig upp i hokuspokusstolen tex medans ilon knappt tar sig upp på en vanlig stol
    När får vi en Gloria?
  • madigan
    Mochride skrev 2008-04-21 21:03:06 följande:
    Vad fin kjolen är
    Tack!
  • Peda

Hallo brudar! Nu är det Tupper Ware på onsdag hos mej 19.00 Alla som känner sej manade är välkomna ! =) Säg till i inkorgen min bara så ja har nog med fika ! =)

• lilun

på tal om ikea möbler så har jag precis köpt lampan som ni pratat om fast jag ska inte ha den i köket utan i vårat sovrum som redan är taget från en ikea katalog, har redan malm sängen och den höga malmbyrån. Bryr mig inte alls ifall alla har likadana möbler som jag, köper det jag tycker är snyggt.

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-21 13:55:48 följande:
    xylifon: Ja det blir ju perfekt för han med skogsvägarna i sommar Tycker det är rätt jobbigt att cykla med Nadja just nu eftersom jag oftast då har Elias bak på min cykel och han är så tung. Kan ju inte släppa min cykel och hjälpa henne utan måste då krångla av Elias av min cykel först... Men det går ju bra med promenader, så cyklar hon en bit och stannar och väntar.maritmedm: Ja vi har just inte några möbler från IKEA, blir Nadjas säng som ska köpas där bara åsså några byråer. Men de har ju mycket annat snyggt än just möbler. Tycker de har lite knapphändig information både på hemsidan och i katalogen...plus att katalogen verkar vara totalt inaktuell, vet någon när den nya brukar komma?
    Jag tycker katalogen och hemsidan är helt värdelöst när det gäller annat än möbler, lite trist för det känns som man missar mkt.
  • hally

Annamus: Vad är det för ett matbord ni köpt på Shape? Har jättesvårt att hitta en matrumsmöbel som duger
    Vi ska nog ha svart eller vit.

lilun: Jag tycker malm-möblerna är jättesnygga Kommer köpa såna byråer nu när vi åker till IKEA. Tycker det mesta på IKEA är himla snyggt. Brukar inte heller bry mej om att andra har lika, det är väl bara just nu när vi ska ha mycket nytt i huset som jag tycker jag ser vissa grejer överallt

Har aldrig heller läst IKEA-katalogen så mycket som nu eller nån annan möbel/inredningstidning för den delen...blir inga vanliga romaner just nu kan jag säga! Men eftersom varken hemsidan eller katalogen har bra info så måste vi väl först åka dit och köpa det som finns hemma och kolla läget och sen åka och fixa resten ett tag senare...

xylifon: Ja vår lille han har ju sin storasyster som idol. Ska testa allt som han ser henne göra. Det är himla skönt med ålderskillnaden tycker jag, hon läser för honom samtidigt som de ibland verkligen leker lekar tillsammans. Tycker det fungerar skitbra. Inte som många säger att "de har ju så liten glädje av varandra om det är sån åldersskillnad" - har då inte vi märkt av

Gomorron allihopa!

• Felicia6

Hej alla. visst är det underbart då solen skiner som den gör nu?

Angående ikea så älskar jag ikea. Hela vårt hem är från ikea nästan Jag struntar i om alla andra har det oxå, huvudsaken är att jag tycker det är snyggt

Om fyra dagar är det min tvåmånadersdag från operationen och på drygt två månader har jag gått ner 18kilo nu. Det är helt jävla galet. speciellt då jag själv inte känner så stor skillnad. Det är klart att kläderna sitter lite lösare och jag har fått göra mig av med lite kläder, men i övrigt ingenting

Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -18.1kg
  • hally
    Felicia6 skrev 2008-04-22 08:19:29 följande:
    Hej alla. visst är det underbart då solen skiner som den gör nu? ...
    Ja eller hur? Jag skulle GÄRNA vara ledig och få vara ute nu
    Fast det blåser himla kallt...iallafall imorse.
    Min sambo är i Köpenhamn och satt ute igårkväll i T-shirt och drack öl i hamnen...15 grader och varmt... Han ska få vara inne i dammet och jobba han, så ska jag sitta ute och sola till helgen

Va kul att det går så bra för dej Felicia6! Känner du dej inte lättare då? Och att du kan röra dej mer obehindrat?
    Min kompis som genomgick samma OP hon har blitt så himla smal, nu är hon höggravid men smalare än nånsin
  • varfördåför
    hally skrev 2008-04-22 08:16:44 följande:
    xylifon: Ja vår lille han har ju sin storasyster som idol. Ska testa allt som han ser henne göra. Det är himla skönt med ålderskillnaden tycker jag, hon läser för honom samtidigt som de ibland verkligen leker lekar tillsammans. Tycker det fungerar skitbra. Inte som många säger att "de har ju så liten glädje av varandra om det är sån åldersskillnad" - har då inte vi märkt av Gomorron allihopa!
    jo dom får säkert enn annan glädje av varnara då det äär stor åldersskilnad
    När får vi en Gloria?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***