• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Felicia: Det jag har märkt med skillnad i rörlighet i kroppen har inte å göra med att vara vig eller ej. Men till exempel sitta med benen i kors, nu finns inget fett som är i vägen. Eller sitta på knä utan att trilla framåt. Rymmas i stolar överallt, kunna sitta uppkrupen på en stol eller rymmas me gubben i badkar. Lätt å få på sig säkerhetsbältet både i bilen å på flyget. Men det e inte bara positivt vettu. Har ont överallt i hela kroppen ofta, och jag hör det är rätt vanligt bland vi som är opererade. Måste börja bygga upp kroppen igen från noll, för alla musklerna åker när man går ner så fort i vikt. Dom brukar säga ett halvt kilo i veckan kan man gå ner i fett, resten är muskler/vatten.

• Felicia6
    Annamus skrev 2008-04-22 20:41:57 följande:
    Felicia: Det jag har märkt med skillnad i rörlighet i kroppen har inte å göra med att vara vig eller ej. Men till exempel sitta med benen i kors, nu finns inget fett som är i vägen. Eller sitta på knä utan att trilla framåt. Rymmas i stolar överallt, kunna sitta uppkrupen på en stol eller rymmas me gubben i badkar. Lätt å få på sig säkerhetsbältet både i bilen å på flyget. Men det e inte bara positivt vettu. Har ont överallt i hela kroppen ofta, och jag hör det är rätt vanligt bland vi som är opererade. Måste börja bygga upp kroppen igen från noll, för alla musklerna åker när man går ner så fort i vikt. Dom brukar säga ett halvt kilo i veckan kan man gå ner i fett, resten är muskler/vatten.
    Jag har alltid kunnat sitta med benen i kors (dock inte på "tjejsättet") men jag kan sitta i buddhaställning och har alltid kunnat.. kan sitta på knä utan problem, samma sak att krypa upp i en stol.. Det har aldrig varit problem för mig, och det var det jag menade med att jag var "vig" nog att kunna göra sånt.. 
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -18.1kg
  • Annamus

Felle: Kanske du hade mindre fett på benen än jag då? Mina ben såg ut som rejäla timmerstockar liksom. Å jag fick ju sånna problem med knäna, inflammationer hela tiden och så, det var därför jag opererade mig. Man är ju så olika i kroppen, vart man har sitt fett... Jag hade aldrig så mycket på armarna tex. förräns i slutet, e nog därför armarna klarat sig bra från häng. Men låren och magen däremot.

Hally: Våran HUND gjorde på det sättet, så fort vi busades eller för den delen hånglades, så kom hon och var förbannad och skällde, nåt var otäckt och inte som det skulle liksom. HAhaha.

• Felicia6

AnnaMus, du har ju träffat mig så du vet ju ungefär hur jag ser ut jag tycker att jag har mest fett runt magen,lår och rumpan.
    Har fått massa problem oxå med ena knät iaf.. :S
    Ja, jag vet att alla är olika och tur är ju det

• Mochride

Blir mycket handarbete för min del nu, började virka på en väska ikväll, har fortfarande mycket kvar att sticka på koftan jag börjat på och så ska jag börja med scrap booking Och så ska jag orka jobba också

• Annamus

Felicia: Jaaah, men vettu jag tittar liksom inte på andra flickors rumpor och ben och... ja faktiskt tittar jag aldrig på folk på det sättet att jag minns deras kroppar. ;)

• Felicia6
    Annamus skrev 2008-04-22 22:46:32 följande:
    Felicia: Jaaah, men vettu jag tittar liksom inte på andra flickors rumpor och ben och... ja faktiskt tittar jag aldrig på folk på det sättet att jag minns deras kroppar. ;)
    hihi iofs

• madigan

kolla in våra snygga nya luckor i mitt galleri.
    Skönt att slippa dom vita sterila sjukhusluckorna.

• madigan

Nån som vet om öron-näsa-hals åxå strejkar??

• maritmedm

Jag blir galen på Eniro!!!! Det här är andra gången de tar bort mig från sitt register... börjar känna mig rätt oönskad där!!!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***