• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan

Mina 2 äldre barn är de 2 år emellan och de går inte alls bra.
    Med bebben och lillan blir det nästan 4 år,hoppas att de går bättre.
    Tror de kommer bli mycke svartsjuka från lillans sida.
    De låter så på dagispersonalen. Sen om jag och min man ligger i sängen och kramas så kommer lillan och ska ligga mellan oss.

• hally

xylifon: Bor ni nära Uttersjön? Funderar hur det fungerar med barnomsorg å sånt där ute i vildmarken

• hally

madigan: Elias gör också så, om vi kramas så kommer han springandes och protesterar om han inte får vara mitt i kramen Är det Nadja så får hon inte kramas alls med oss. Är det pappa så ska han kramas tillsammans... Får passa på att mysa med Nadja när han sover eller inte ser
    När han var mindre så fick vi inte busa med Nadja heller då kom han och skällde på oss. Nadja skriker ju för minsta lilla och han visste nog inte skillnaden på glad-skrik och rädd-skrik... Nu är det han som gastar värst

• madigan
    hally skrev 2008-04-22 12:36:48 följande:
    madigan: Elias gör också så, om vi kramas så kommer han springandes och protesterar om han inte får vara mitt i kramen Är det Nadja så får hon inte kramas alls med oss. Är det pappa så ska han kramas tillsammans... Får passa på att mysa med Nadja när han sover eller inte ser När han var mindre så fick vi inte busa med Nadja heller då kom han och skällde på oss. Nadja skriker ju för minsta lilla och han visste nog inte skillnaden på glad-skrik och rädd-skrik... Nu är det han som gastar värst
    He he jaha ..ja barn dom har sina ideer
  • maritmedm
    hally skrev 2008-04-22 12:36:48 följande:
    madigan: Elias gör också så, om vi kramas så kommer han springandes och protesterar om han inte får vara mitt i kramen Är det Nadja så får hon inte kramas alls med oss. Är det pappa så ska han kramas tillsammans... Får passa på att mysa med Nadja när han sover eller inte ser När han var mindre så fick vi inte busa med Nadja heller då kom han och skällde på oss. Nadja skriker ju för minsta lilla och han visste nog inte skillnaden på glad-skrik och rädd-skrik... Nu är det han som gastar värst
    Ja oj vad de kan få för sig saker, jag galade för fulla muggar till en sång på tv:n och mirjam kom i full fart och ropade: "Vad händer mamma, vad händer"
    Hon trodde att jag gjorde illa mig då jag egentligen bara skulle retas med Petter
  • Annamus

Hally: Vi letade åxå en svart eller en vit, men det blev denna: annaluskan.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1

Svårt att se på bilden, men det är lackat ekbord och sex svarta klädda stolar. Hela stolen är svart, även benen. 3995 kr, mycket bra pris. Det var så att dom hade ett annat (sämre) bord i det erbjudandet, men nåt gick snett med det och dom tog det ur produktionen, minns inte vad det vad hon sa. Så dom fick ersätta det med detta bordet istället, då dom ju gått ut med erbjudandet. Det är ett bra bord helt klart, vi har ju gått igenom en hel hög i jakten, så vi börjar ha hyfsad koll iaf...

• varfördåför
    hally skrev 2008-04-22 12:32:19 följande:
    xylifon: Bor ni nära Uttersjön? Funderar hur det fungerar med barnomsorg å sånt där ute i vildmarken
    ingen aning om vi gör det, ligger det kring bure, vallen, sjöbotten isf vars hör det vi har iaf dagis i sjöbotten
    När får vi en Gloria?
  • Kixi

Vill bara påminna om Dunnispartyt på lördag en gång till.kl. 14 hos mig. De som ställer upp på att vara värdinnor i maj har möjlighet att vinna ett drömparty....gå in och kolla på www.dunnis.se.....många fina sommarkläder!

Tycker att Ikea har en himla massa trevliga saker, det mesta hemma hos oss är arvegods för tillfället men jag längtar tills vi har råd att köpa in lite eget. Det har dock ganska låg prioritet just nu när vi håller på att inreda övervåningen + ska renovera övriga hus på gården först.

• Felicia6
    hally skrev 2008-04-22 09:02:58 följande:
    Ja eller hur? Jag skulle GÄRNA vara ledig och få vara ute nu Fast det blåser himla kallt...iallafall imorse.Min sambo är i Köpenhamn och satt ute igårkväll i T-shirt och drack öl i hamnen...15 grader och varmt... Han ska få vara inne i dammet och jobba han, så ska jag sitta ute och sola till helgen Va kul att det går så bra för dej Felicia6! Känner du dej inte lättare då? Och att du kan röra dej mer obehindrat? Min kompis som genomgick samma OP hon har blitt så himla smal, nu är hon höggravid men smalare än nånsin
    Jag har alltid varit rätt vig och rörlig, så det kanske är därför som jag inte känner någon skillnad. Tony har börjat säga att jag går för fort, men annars tycker jag inte det märks något förutom lite på kläder då
    Gbp 26/2-08 || Aktuell viktnedgång: -18.1kg
Svar på tråden ***Skelleftetråden***