• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm

Var en bekant som upplyste mig om det igår, polisen hade visst varit till skolan men tror inte de hunnit gripa ngn. Å på dagis hade de oxå fått veta det så de kan vara extra uppmärksamma.

• madigan
    maritmedm skrev 2008-04-24 12:56:01 följande:
    Var en bekant som upplyste mig om det igår, polisen hade visst varit till skolan men tror inte de hunnit gripa ngn. Å på dagis hade de oxå fått veta det så de kan vara extra uppmärksamma.
    Ja de läste jag på nätet.
  • lilun

på tal om furu så har jag hört att det är påväg tillbaka.....plus att jag såg en massa möbler i furu (som dom inte har haft tidigare) nu då vi har på ikea i lördags. Så kanske om ett ett år eller två så har alla kanske helt plötsligt furu igen? Jag tycker inte heller furu är snyggt med blir det en "trend" så vet man ju aldrig....

• Annamus

Om jag fick bestämma helt utana tt ta hänsyn till mode eller hur mitt hem för tillfället i övrigt är inrett, så skulle jag välja köksmöblerna och gärna även luckorna i björk helt klart. Men att det är ju på väg nu med svart och mörka träslag överhuvud taget hörde jag när jag jtuvlyssnade på möbelaffären. På mässorna är det mycket svart och mörkt. Trista med svart är ju att om man nöter det ser man ju fort skillnaden liksom. Furu är väl ok tycker jag (nu när jag fått vila ifrån det lite) men den där antiklaserade varianten får nog gå bort ändå... men helt avskalat trävitt furu är ju helt ok, men då gärna kombinerat med modernare minimalistiska stolar eller liknande. Ikea alltså ;)

• hally
    madigan skrev 2008-04-25 07:44:17 följande:
    Ska nån av er på A-torp imorron?
    Nej men jag är så irriterad på mej själv att jag missade tiden. Skulle ju fått iväg en massa kläder och grejjer dit...nu får det väl bli tradera istället, men det är just inga sommarkläder så jag får väl lagra allt till i höst istället *suck*
  • Annamus

Madigan: Jag hinner inte dit vi är mitt i flytten, men tänkte försöka hinna en sväng i Skelleftehamn i alla fall mellan lassen.

IIIH! Idag får vi huset! Flyttar in! Ska sova där liksom! IIIH!

• madigan
    Annamus skrev 2008-04-25 08:28:19 följande:
    Madigan: Jag hinner inte dit vi är mitt i flytten, men tänkte försöka hinna en sväng i Skelleftehamn i alla fall mellan lassen.IIIH! Idag får vi huset! Flyttar in! Ska sova där liksom! IIIH!
    ok..lyckliga er så kul
Svar på tråden ***Skelleftetråden***