• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • hally

madigan: Så nice med nya skåpdörrar! Hjälpte syrran välja när hon flyttade till lgh hon hade innan. Hade också den färgen fast med blanka mer ovalformade handtag.

maritmedm: Vi har ingen fast telefón längre och vi ringde en gång dit för att de skulle ändra och vet du vad miffot i luren säger?! Då får du en kod åsså ringer du från det nummer ärendet gäller för att bekräfta...eh...vi hade ju inte kvar numret som det gällde så det var svårt att ringa från

Vi bakade en tårta igår jag och Nadja, till pappan som fyller år. Han önskade sej en daimtårta - den blev milt sagt SEG. Jag var riktigt rädd ett tag att jag inte skulle kunna öppna munnen nånsin igen

• maritmedm
    hally skrev 2008-04-23 14:02:34 följande:
    madigan: Så nice med nya skåpdörrar! Hjälpte syrran välja när hon flyttade till lgh hon hade innan. Hade också den färgen fast med blanka mer ovalformade handtag.maritmedm: Vi har ingen fast telefón längre och vi ringde en gång dit för att de skulle ändra och vet du vad miffot i luren säger?! Då får du en kod åsså ringer du från det nummer ärendet gäller för att bekräfta...eh...vi hade ju inte kvar numret som det gällde så det var svårt att ringa från Vi bakade en tårta igår jag och Nadja, till pappan som fyller år. Han önskade sej en daimtårta - den blev milt sagt SEG. Jag var riktigt rädd ett tag att jag inte skulle kunna öppna munnen nånsin igen
    Ja vi har ingen hemtelefon heller men de har tagit bort alla mina uppgifter, men petter står kvar.
  • kobra

madigan, ja skeBO kör samma stuk nu i alla lägenheter tror jag, vi har precis samma och jag hatar dom, jag skulle gärna haft kvar vita luckor..
    de kunde ju ha satt på snyggare handtag iallfall..
    tur jag får mitt vita sterila kök snart

• madigan
    kobra skrev 2008-04-23 15:43:34 följande:
    madigan, ja skeBO kör samma stuk nu i alla lägenheter tror jag, vi har precis samma och jag hatar dom, jag skulle gärna haft kvar vita luckor..de kunde ju ha satt på snyggare handtag iallfall..tur jag får mitt vita sterila kök snart
    varför hatar du dom, tycker dom vita är asfula och blir skitiga på noltid?
  • kobra

tycker bara inte om den där fanerade eken, och handtagen gör det inte bättre precis..
    jag är allmänt less ek oc har alltid gillat vitt i kök, sen har vi i vår lägenhet rätt litet kök och det upplevs mer trångt med dessa luckor.

ek får vara på golvet eller som köksbord, inte på luckor

• Annamus

Kobra: Man får välja själv på Skebo när man bor i lägenheten och det ska göras om. Man har flera alternativ å välja mellan. Madigan har förmodligen alltså VALT sina luckor själv. Synd att du inte gillar dem. Jag skulle personligen valt björkluckorna om vi stannat kvar här i lägenheten, för det skulle bytas precis.

Madigan: Skönt å få byta luckor, och jag håller med, skitakul att få en annan färg än vitt när man haft vitt på alla luckor i alla lägenheter sen man var en liten valp, som det är för mig. ;)

• kobra

ja jag säger bara ur mitt eget ego perspektiv vad jag gillar "mina" luckor i ek..

• varfördåför

ooo, vilken lyx med skåpluckor i köket, vi har inga alls vi Fundersam

det är inte så roligt, då måste man ha snyggt i skåparna hjämt o ha porslin som matchar!

När får vi en Gloria?
  • Annamus

Xylifon: Hahah, så har jag haft det åxå i en etta jag bodde i. Men jag lovar jag hade INTE matchande jag. Kändes väldigt bohemiskt. :)

• varfördåför

men då man bodde "själv" såg det ju ändå städat ut, men nu med alla plast tallrikar och flaskor o pipmuggar ser dte så grymt stökigt ut..

vi har altså inet en enda skåplucka i hela köket inet ens på nederskåparna

(det är inet vårat val och det går inte att sätta dit utan att bygga om eftersom köket inte är standard på något vis)

När får vi en Gloria?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***