• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • emmapemma4

Vi har ekluckor också. Valde det när vi flyttade in och vi tycker det är jättefint. Mycket lättare att hålla rena än de vita. Vi valde dock andra handtag. Man fick betala en liten slant men det var det värt. Hade även turen att få alla rum omtapetserade. Känns väldigt bra att fått välja själv.

• Annamus

Xylifon: När JAG bodde själv... eh... hahaha... så det INTE städat ut kan jag säga. Jag är en OBOTLIG slarva. Och med bara secondhandgrejjer i mitt hem på den tiden (ja även mycket nu) så var det inte alltid lätt att skapa en enhetlig bild även om jag försökte. :)

• varfördåför
    Annamus skrev 2008-04-23 22:23:57 följande:
    Xylifon: När JAG bodde själv... eh... hahaha... så det INTE städat ut kan jag säga. Jag är en OBOTLIG slarva. Och med bara secondhandgrejjer i mitt hem på den tiden (ja även mycket nu) så var det inte alltid lätt att skapa en enhetlig bild även om jag försökte. :)
    hehe, nää, det är klart, men du kanske inte hade plast talrikar o olikfergade plast glas från ikea iaf annars så kan det ju vara ganska snyggt med lite olika stilar blandat.
    När får vi en Gloria?
  • maltazar

men lite olika färger kan ju va snyggt med

xylifon skrev 2008-04-23 22:28:38 följande:
    hehe, nää, det är klart, men du kanske inte hade plast talrikar o olikfergade plast glas från ikea iaf annars så kan det ju vara ganska snyggt med lite olika stilar blandat.
  • Peda

Snygga luckor madigan! Personligen älskar jag EK !! =) Har det i mitt kök med.. eller vårt så klart =)

• hally

Ja asså jag är kräk-less på ek fastän vi inte ens har/haft ek själva. Den här eken är ju precis överallt just nu och det har blitt lite väl mycket för min smak Tycker det är synd att det ska vara mest en grej åt gången som är poppis och inte flera olika...
    Tycker inte alls det är fult, är bara less på all ek
    Ska köpa matgrupp och vill INTE ha ek, men det är det som finns om man vill ha nåt att välja på. Är ute efter svart eller vit men det är svårt att hitta om man inte vill ha stålrörsben då

Däremot skebo-köken så skulle jag nog välja ek eller nån annan färgad lucka framför de där plastliknande vita.

• maritmedm

Jag vill ha vita luckor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saknar vita släta luckor, så ska ta och fixa upp våra vid tillfälle så köket blir fint!!!

• madigan

Hm ja tur smaken är som baken dvs delad. Vi är ialla fall supernöjda även om de är typ påklistrat på luckorna.

• hally
    maritmedm skrev 2008-04-24 07:38:47 följande:
    Jag vill ha vita luckor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saknar vita släta luckor, så ska ta och fixa upp våra vid tillfälle så köket blir fint!!!
    Ska ni måla dem själva?
    Det gjorde jag när vi flyttade till Kvistgatan och det blev jättebra =) Fast det luktar ju en del så jag höll till ute i förrådet på sensommaren.
    I vårt nuvarande kök så ska vi nog lämna in luckorna (och alla innerdörrar) på lackering. Har hört att billackeringsfirmorna är billigast på det (om de vill göra sånt jobb). Om vi inte ska byta kök ganska snart, då blir det bara innerdörrarna isf.

madigan: Förstår att du är nöjd , man vill ju byta ibland och skebos vita luckor är inte så roliga...
  • Annamus

Hally: Jo det var nästan helt omöjligt att hitta nåt snyggt och billigt som inte var ek. Ja som du såg blev det ekbord ÄNDÅ. Men lackad ek dårå, ser inte riktigt samma ut... jag personligen tycker inte det är varken fult eller snyggt med ek men är åxå less det. Men en förbättring från all FURU som det skulle vara innan... hurrrv...

Svar på tråden ***Skelleftetråden***