• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • madigan
    hally skrev 2008-04-25 07:55:42 följande:
    Nej men jag är så irriterad på mej själv att jag missade tiden. Skulle ju fått iväg en massa kläder och grejjer dit...nu får det väl bli tradera istället, men det är just inga sommarkläder så jag får väl lagra allt till i höst istället *suck*
    okej!
  • maritmedm
    Annamus skrev 2008-04-25 08:28:19 följande:
    Madigan: Jag hinner inte dit vi är mitt i flytten, men tänkte försöka hinna en sväng i Skelleftehamn i alla fall mellan lassen.IIIH! Idag får vi huset! Flyttar in! Ska sova där liksom! IIIH!
    Hihi, så kul!!
  • Trollmamma

Slänger in en liten påminnelse till er alla om klädbytardagen i Skelleftehamn:

9,00-13,00 i Örjanskolans matsal

• Annamus

Å jag bara måste få sätta in min länk åxå. Inspirerad av Peda sydde jag med en klänning/tunika och byxor till. Gillar det helskarpt men har inte hunnit prova det på tösen som sover ännu...

musanna.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1

• Trollmamma

Peda och Annamus: Så läckra saker ni syr! Blir lite avis att ni är så duktiga... Vill också kunna

• hally

Annamus: Grattis till hus och flytt! Hoppas det går bra. Så ni ska flytta och sova redan första natten? Va spännande!

Blir sååååå sugen på sy! Jag vill också!!
    Sydde flera såna kortbyxor i velour till Elias förra sommaren och de var ju hur goa som helst. Eftersom de är så töjbara så tror jag han kan ha vissa av dem i år också. Han har inte ökat magomfånget just om vi säger så
    Storasyster kan också ha dem, haha
    Sydde även flera tanktoppar men de är nog lite väl tajta för han i sommar...

• madigan
    Annamus skrev 2008-04-25 10:46:26 följande:
    Å jag bara måste få sätta in min länk åxå. Inspirerad av Peda sydde jag med en klänning/tunika och byxor till. Gillar det helskarpt men har inte hunnit prova det på tösen som sover ännu...musanna.bilddagboken.se/p/show.html...
    Fint ditt åxå.
  • Annamus

Hally: Jo jag har bildbevis på att jag kan ha sonens byxor som jag sydde i velour med mudd... ok dom är korta... ok dom sitter som cykelbyxor men... Hehehe. Det ÄR flexibla material, helt underbara kläder!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***