• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm

Felicia6, hally, xylifon: Tack för lyckönskningarna, det gick fint i fredags.

Ids inte läsa allt som ni skrivigt under helgen, det är ju såååå mkt!!!!

Xylifon: Va fubbit att ni får ha kvar saker hos hotell andersson, föreståndaren hotade med att slänga mina saker om jag inte tog hem de :-/

• maritmedm
    Lindy79 skrev 2008-03-16 23:10:39 följande:
    Tjingeling alla :) Vilken trevlig tråd Jag är f.d Skelleftebo, numera Ö-vik.Kanske tittar in igen!Hoppa ni har det bra där uppe!/Lindy
    Hej! Kul att du hittat hit... funderade i fredags på vad du kallade dig här för jag hade tänkt skriva ett meddelande och fråga hur det är Men nu slapp jag fundera.
  • Lindy79
    maritmedm skrev 2008-03-17 08:01:23 följande:
    Hej! Kul att du hittat hit... funderade i fredags på vad du kallade dig här för jag hade tänkt skriva ett meddelande och fråga hur det är Men nu slapp jag fundera.
    Japp! Det är bara fint. Ska dock in på OP för gallan idag. Vilket innebär en tragedi för mig att behöva vara borta från min 3 månaders bebis i flera dygn. Hujedamej. Men men, det KAN vara värt det.
    Hur är det med dej?
  • maritmedm
    Lindy79 skrev 2008-03-17 08:20:10 följande:
    Japp! Det är bara fint. Ska dock in på OP för gallan idag. Vilket innebär en tragedi för mig att behöva vara borta från min 3 månaders bebis i flera dygn. Hujedamej. Men men, det KAN vara värt det.Hur är det med dej?
    Aj då, fy vad jobbigt! Men nog kommer det vara värt det.

Här är det bra, håller på att renovera hallen så har ganska så fullt upp Å idag är det prix en månad tills Mirjam fyller 5 år!!!! Galet!
  • hally

Åh Nadja blir 7 (!!!) år i år...jisses...va gammal jag måste blitt också Och bebis-lillebror blir snart 2, ingen bebis längre kanske. Jag frågade vad han skulle göra på dagis idag och då fick jag detta till svar; "Dansa gympa äta soppa"

• maritmedm
    hally skrev 2008-03-17 09:12:09 följande:
    Åh Nadja blir 7 (!!!) år i år...jisses...va gammal jag måste blitt också Och bebis-lillebror blir snart 2, ingen bebis längre kanske. Jag frågade vad han skulle göra på dagis idag och då fick jag detta till svar; "Dansa gympa äta soppa"
    Gullungen! Han har som återhämtat sig nu efter sjukan?

Jo man inser ju att man själv åldras... tur man började produsera i tidiga år
  • hally

Hur mår ni dag? *känner mej som en lyssnande människa idag* Jag vill höra nåt!! Skriv nåt! Känner mej ISOLERAD, bara flytt-stök och jobb och ingen rolig info från omgivningen
    ...ursäkta jag tror jag fått i mej för mycket kaffe redan...

• hally

Jo han kräktes igen i torsdags men var pigg och ville ha mat direkt efteråt och sen har han vart tok-pigg och ätit massor.
    Magsjukan härjade vilt på dagis i förra veckan så nu har vi fått en bestämd lapp med info om att inte lämna barnen för tidigt efter sjukorna. Och det hoppas jag nu att alla föräldrar accepterar och tillämpar, för det är inte roligt varken för de stackars barnen eller omgivningen när de lämnas fortfarande sjuka på dagis igen! Vi brukar ha dem hemma mer än 48 timmar också mycket för barnens egen skull.

• hally

maritmedm: Hur tidigt producerade du?

• varfördåför

marit: de har försökt hota oss från hotellet också, men vi lyssnar inte på det örat, vi har ju bla en back öl där allas vår egen daniel har väl fördelar av att han är just han nu i gen, hade det varit en vanlig människa hade han nog inte ens fått tain öl på hotellet, det är ju ändå ett nyckterhetshotell!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***