• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Vi ska ju börja packa vi med, ska vara inne den sista april i vårt hus. Här har ni en länk där jag lagt ut bilder på huset:

Annaluskan.bilddagboken.se/index.php

Ingen har då sagt nåt dåligt om vårt hus och det är jag SÅ glad över, det hade varit jobbigt. Alla är så positiva. Och vi e så nöjda med hur det ser ut redan, men säkert kommer det bli nåt man ska göra. Inget vi vet nu dock.

Jo men vi behöver ett matsalsbord med 6 stolar, för köket e så litet så vi rymmer inte gäster där så att säga. Ska ha ett i v-rummet. Någon som har ett å sälja? Billigt dårå såklart. ;)

• Annamus

Det blev förresten nästan 6 år mellan mina kottar. Man får inte bestämma själv. Men i mitt fall är jag SÅÅÅ glad att det inte blev tidigare. det är SÅÅÅ gött å ha en liten 6-årig hjälpare här hemma när bäbisen e jobbig. :)

• kobra

det blir ju fint det där annamus, härligt med öppna spisen

• skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-17 11:18:35 följande:
    Vi ska ju börja packa vi med, ska vara inne den sista april i vårt hus. Här har ni en länk där jag lagt ut bilder på huset: Annaluskan.bilddagboken.se/index.php Ingen har då sagt nåt dåligt om vårt hus och det är jag SÅ glad över, det hade varit jobbigt. Alla är så positiva. Och vi e så nöjda med hur det ser ut redan, men säkert kommer det bli nåt man ska göra. Inget vi vet nu dock.Jo men vi behöver ett matsalsbord med 6 stolar, för köket e så litet så vi rymmer inte gäster där så att säga. Ska ha ett i v-rummet. Någon som har ett å sälja? Billigt dårå såklart. ;)
    Kunde inte se ert hus jöh...Stod att "Bildagboken byter om" -Vi målar om lite ,är tillbaka så fort färgen torkat...

Hahaha..:Så jag får väl vänta tills den torkat då
  • Lindy79
    maritmedm skrev 2008-03-17 08:22:38 följande:
    Aj då, fy vad jobbigt! Men nog kommer det vara värt det.Här är det bra, håller på att renovera hallen så har ganska så fullt upp Å idag är det prix en månad tills Mirjam fyller 5 år!!!! Galet!
    Herregud vad tiden går fort :)
    Och ajg fick åka hem fr sjukhuset idag *Jippie* Var på inskrivning och sen tyckte dom jag kunde komma tbax imorgon nån timme innan OP. Vilken tur man har!
  • Mochride

vwrkar vara ett par stycken som renoverar och grejar med hus. så avis, jag vill också fixa till och greja med hus

• varfördåför
    Svar på #668
    du kan få komma och renovera och fixa med vårat hus när du vill.. dörren är öppen!
  • Mochride

Ja, kanske det Fast det hade ju varit ännu roliagre om det var mitt eget hus. Men det får nog vara en dröm ett par år till.

Svar på tråden ***Skelleftetråden***