• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Annamus

Nån av er nyflyttade som har lite kartonger att skänka bort? Speciellt då banankartonger för dom e så fina å stapla. :)

• Ugglans mor
    Annamus skrev 2008-03-17 20:57:33 följande:
    Nån av er nyflyttade som har lite kartonger att skänka bort? Speciellt då banankartonger för dom e så fina å stapla. :)
    Ja då det tror jag.. hur snabbt behöver du dem?
  • Ugglans mor

Emmy har förresten varit hos frissan i dag. Alltså en riktigt en som vi betalade för.
    Finns före och efter bilder i mitt galleri...

Snacka om lycklig liten tjej

• caakam

MorBlåbär: Jag brukar ha skickat in ansökan minst ett halvår innan. EFtersom den äldre är rätt stor så hamnar ni nog rätt långt fram i kön oxå...jag fick till svar att födelsedata är utgångspunkt när man söker plats på förskolan.

• caakam

Pissy: så skojsigt att få ha varit hos frissan! sötis hon blev =)

• emmapemma4

Annamus: Jag har en massa kartonger som bara står och skräpar i vårt förråd. Du får gärna komma och hämta om du behöver. Bor på Morö Backe.

Karl 050823 och Nora 071228
  • emmapemma4

Vi hade nog tur med dagsiplats. Skickade in ansökan i november/december och fick plats från slutet av januari. Karl är 2½år.

• Felicia6

Lilun, jag har ingen aning om vad man ska göra med klädkammaren :S Vi har lagt det lite på is vi med Återkommer då jag får idéer

• Felicia6

Fan, är lite låg nu.

Har en tjejkompis jag lärt känna från pite som opererades förra måndagen på samma sjukhus som jag opererades på. Hon akutopades i morse i 6h och hade 5liter blod i buken. Vilken blödning Nu ligger hon i respirator och det känns inte roligt alls. Kan inte hälsa på henne heller för det är så långt dit bort :S

Hon har mått dåligt hela tiden efter open och började kräkas direkt hon vaknade upp förra måndagen.

• varfördåför

urs vad tråkigt felicia, hoppas verkligen att det går bra för henne!

Svar på tråden ***Skelleftetråden***