• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Peda
    xylifon skrev 2008-03-16 23:56:17 följande:
    Svar på #613då jag jobbade heltid i sommar hade jag ut mer än så, men jag jämförde med daniels lön efter som han är den som har återkommande heltidslön i vårat hushåll och den e betydligt bättre, typ det dubbla så somsagt, blev nog lite hemma blind
    Men torka bajset ut ögonen och se verkligheten! Du är ju bara bortskämd! Värre än jag och det är så illa så det förstår du inte!!

*ser dryg ut och flinar på du MASSOR*
  • varfördåför

men du din lilla nippertippa, du ska inte komma här o komma :-P

• varfördåför

hör ryckten om att min eminenta humor undgick er alla och folk togåtsig.. sorry! skoja bara med er.. jag jobbar somsagt på statoil.. värsta credds jobbet jue.. sorry, sorry alla som inte delar min humor..

utom peda då som inte har någon humor alls någonsin

• Peda

Jag är så torr att öknen är blöt i jämförelse.... fråga min sambo om saken!!

*lol*

xylifon skrev 2008-03-17 16:06:12 följande:
    hör ryckten om att min eminenta humor undgick er alla och folk togåtsig.. sorry! skoja bara med er.. jag jobbar somsagt på statoil.. värsta credds jobbet jue.. sorry, sorry alla som inte delar min humor..utom peda då som inte har någon humor alls någonsin
  • varfördåför

hehe peda, ja, du går då inte att skoja o driva med iaf, jag tycker att det är jobbigt att du ska bli så sur helatiden, helt utan anledning. tråkigt tycker jag!

• Zeen

Du Peda. Vadå "jag är så torr att öknen är blöt i jämförelse.. fråga min sambo om saken" Det lät som lite mer information än vad jag ville ha

• Kixi

laoghaire: du får hemskt gärna komma och renovera lite på vår gård också ;)

nu har jag varit på en mycket inspirerande kurs. Sagostaffetten, handlade både om lek och böcker, mycket trevlig fortbildning! Kul hade jag dessutom när vi lekte :)

• varfördåför

men zeen då vilka väger tar dina tankar hahahaha

• trooce

Hur läng är väntetiden på dagis? hur långt i förväg måste vi söka plats på en fyraåring, och till bebbsen som blir ett år i sep?!

• kobra

ja som läget är nu så ska man nog vara ute minst ett år i förväg, men det beror ju ochså på vart du vill ha plats

Svar på tråden ***Skelleftetråden***