• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-17 22:11:40 följande:
    urs vad tråkigt felicia, hoppas verkligen att det går bra för henne!
    Ja på ett sätt är jag jätteledsen för att hon råkade så illa ut och ligger där alldeles själv
    Samtidigt är jag glad att min operation gick så bra som den gjorde. Och jag får lite dåligt samvete för jagkänner så :S
  • varfördåför

men det är klart att man känner så.. man ska ju ändå vara tacksam för det man har. sålänge man känner empati för andra också. alla vet ju att du är en snäll tjej, du behöver inte ha dåligtsamvete, de som gör dendär operationen vet ju ändå riskerna med den och är vuxna människor. pussa sonen lite extra och var glad för att du mår bra utan dåligt samvete!

• Felicia6
    xylifon skrev 2008-03-17 22:18:09 följande:
    men det är klart att man känner så.. man ska ju ändå vara tacksam för det man har. sålänge man känner empati för andra också. alla vet ju att du är en snäll tjej, du behöver inte ha dåligtsamvete, de som gör dendär operationen vet ju ändå riskerna med den och är vuxna människor. pussa sonen lite extra och var glad för att du mår bra utan dåligt samvete!
    Tack Sofia Ja jag ska göra det och samtidigt hålla tummarna för henne och hoppas på att hon vaknar upp snart igen och får må bra
  • varfördåför

jag ska hålla tummarna för er båda att allt ska årdna sig och gå bra med allt jobb det ändå är efter en operation.

nu ska jag gå o sova o i morgon ska jag vakna och vara snäll jag också

*kram Lotta, setill att må som du förtjänar, dvs bra*

• maltazar

Morblåbär: vi fick dagisplatsen efter 2-3 mån eller vad det var, till den tid vi hade sökt precis alltså :) men det var ju snart 3 år sedan. Det SKA ju vara så än, men finns väl inte nog me platser än... de har ju ändå 3 mån garanti.

Peda: hahahah , jag får nog hålla med Zeen där :P

• maltazar

Lotta: tror inte det finns någon som inte känner så... men det gäller väl oftast samma omvänt också, den det gått illa för är väl glad att andra klarat sig.. Det är inget du ska ha dåligt samvete för iaf!!'
    Hoppas det går bra för henne nu!

Anna: nu har ni redan massa erbjudanden, men jag skriver ändå :P Bra med valmöjligheter. På Korvis finns det ju alltid pommeslådor som är helt perfekta att packa saker i om man frågar mig iaf :)

• maritmedm
    Lindy79 skrev 2008-03-17 15:11:06 följande:
    Herregud vad tiden går fort :)Och ajg fick åka hem fr sjukhuset idag *Jippie* Var på inskrivning och sen tyckte dom jag kunde komma tbax imorgon nån timme innan OP. Vilken tur man har!
    Å vad skönt! Inge kul ligga på lassa.
  • maritmedm
    MorBlåbär skrev 2008-03-17 19:56:45 följande:
    Hur läng är väntetiden på dagis? hur långt i förväg måste vi söka plats på en fyraåring, och till bebbsen som blir ett år i sep?!
    Jag hade supertur, vi flyttade ju tillbaka till kära a-torp mellandagarna å fick med tre veckors varsel plats till Mirjam... men då hade de inte så mkt val då vi inte kunde ha kvar henne på gamla dagis.
  • maritmedm
    Felicia6 skrev 2008-03-17 22:12:40 följande:
    Ja på ett sätt är jag jätteledsen för att hon råkade så illa ut och ligger där alldeles själv Samtidigt är jag glad att min operation gick så bra som den gjorde. Och jag får lite dåligt samvete för jagkänner så :S
    Ta åt dig av vad Fie sa till dig igår. Men visst förstår jag att du tycker det känns jobbigt.
  • hally

Vi sökte dagis till Elias i december och kommer inte få förrän till hösten när 6-åringarna börjar förskola. I Kåge. Eller, egentligen så får vi ju på "slussen", men vill inte ha han där pga fler flyttar.
    Funderar på dagmamma till han men det är ju samma kö ändå. Någon som har sina barn hos dagmamma?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***