Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

LA Woman skrev 2008-05-12 13:09:50 följande:
    Tänkte köra senast ett från stan. Så innan dess iaf
    Okaj! Men vi kan säga elva, det funkar! Så får jag se vilken humör lilla monstret är på, om vi hinner med en fika
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-12 13:20:03 följande:
    Kanske Varför tar det annars sån tid? Är det så svårt att säga ja eller nej. Antingen vill de ha mig eller inte.
    Ja det vet man aldrig, det kan ta evigheter tycker jag... Precis som att dom vill att man ska gå och vara nervös!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-12 13:54:27 följande:
    hihi, lill fisen ÄLSKAR att bada, när vi var på stranden så bara kröp han rakt ut i havet utan att stanna för att känna efter om det var kallt eller så han bara kröp, snabbt som attans rakt ut. jag fick springa efter honom sen blev han SKITSUR när jag tog upp honom för lite mellanmål
    Låter som Milo. Han badade i vattenspridaren igår och han älskade det. Han bar asgarvade! Jag trodde han skulle bli lite rädd när det iskalla vattnet sprutade rakt över honom, men icke. Han stod kvar och skrattade som en tok!
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2008-05-12 14:04:29 följande:
    Tjollabolla: Elva blir bra med mig om det passar dig Var ska vi träffas?
    Hmm... spelar ingen roll för min del! Utanför Kappahl kanske?
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-12 14:05:29 följande:
    ha ha ha    Idas vattenskräck har gett med sig här... så skönt!! nu e de bara "maaammaaan baaaaada" hela tiden
    Oj vad hon växer lillan!
    Det var längesen Milo hade ett växtsprång, hoppas han inte får det nu till sommaren så alla sommarsuits blir för små
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-12 14:14:35 följande:
    småfolk håller på att läggas upp på poppilopp Sweetfunky har ta 3 betala för 2 på all molo
    Å spännande! Hoppas dom har en viss sommasuit där
    Var inne på Små Knyten i lördags, men dom skulle inte få in ngt av småfolk sommar
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-12 14:25:08 följande:
    jag också, jag har mailat med henne idag, och hon tackade mig för att jag var en sån glad entusiastik kund ... snarare lite galen sommarsuiten är beställd och klar
    ASG!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9