Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Så ja, en bilsuit beställd här oxå Eller rättare sagt, 5 stycken, blev lite fel Men jag har mailat henne så förhoppningsvis får jag bara en

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-12 16:52:41 följande:
    vettesjutton.. men det blir bara EN, *bestämd*  känns helt galet med över 200 kr st just nu i denna kladdperiod
    Håller med! Jag ska nog inte köpa nån t-shirt (om jag kan hålla mig ifrån den gröna med sjödjur dvs ). Känns mer vettigt att betala mindre för en sommarsuit, då får man ju shorts oxå
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Tildamamman: Jag har ju köpt VV dom känns helt underbara. Har bara tvättat den ena en gång men den ser jättefin ut.

Såg att ni diskuterade dagis igår. Milo har fått plats till 18 augusti. *SNYFT* Min lille. Hade jag kunnat skulle jag varit hemma i 2 år till, jag älskar att vara hemma. Och eftersom jag jobbar med så små så hela dagarna sen så känns det som att jag lika gärna kan vara hemma hos min egen pojk.. Jaja.... Dte blir säkert bra när man kommer igång. Men jag bävar oxå för det där att bara se dom några timmar om dagen. Fast jag kommer inte jobba mer än 75%...

• Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-05-13 08:19:06 följande:
    hej hopp jag beställde från 1 klass igår ngn som vet hur lån lev tid de brukar ha???? lääängtar efter lillens molo kläder
    Dom brukar va riktigt snabba tycker jag!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-13 08:49:39 följande:
    du måste ju köpa den nya småfolk sommarsuiten till lillebror, finns på poppilopp jäääättefin!Godmorgon alla
    Tror du vi kanske hinner få dom idag? *längtar*
  • Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-05-13 08:57:42 följande:
    Tjolla - Då skulle jag kanske våga mig på en Villervalla ! Så förstår jag absolut din våndan! 18 Aug är ju ganska snart så som tiden rusar!! Själv vet jag verkligen inte hur vi ska göra !Buttelina - Ruuusar!! Har de öppet så här tidigt på morgonen ?
    Ja det är bara 3 månader till!! Men för Milos skull kommer det inte vara några problem, han kommer älska det. Har varit där och hälsat på ett par gånger och han går bara rakt in och leker... *snýft* Så mkt betyder man Jag har ju inget jobb än så länge, så jag hoppas nästan att han kan gå på 15 timmar den första månaden så det blir lite lagom inskolning...
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-05-13 09:42:43 följande:
    Jag står och stör mej på Albins velourisar som han har på sej idag sina svarta Katvig, först tänkte jag strunta i att ha dom och lägga ut på T men jag undra om jag ska sätta i resår?? Är det enkelt det låter så iaf
    Sätt i resår! Det är busenkelt och man kan använda byxorna mkt längre!
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-05-13 09:57:17 följande:
    Lourdes: Ah, smart! Jag har inte gjort det själv än, och är inget syproffs så detta låter ju great! Men VAR sprättade du upp? Den lodrätta sömmen som är den enda på mudden eller? Trög.. Vilken tjocklek på gummibandet?
    Ja exakt där sprättade jag. Och sen har jag smala gummiband, tror att bredare bara snurrar sig.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-13 10:34:13 följande:
    JAAAAA, brevis kom med post från poppilopp SÅÅÅÅ FIIIN      
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅ får kanske jag oxå!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9