Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-05-16 08:50:25 följande:
    kom ner till malmö, så kan vi åka till hamnen och leka på den stora lekplatsen där är, efter den går vi längs med stranden , sen kan vi gå och dricka en cafe latte och avsluta det hela med en titt hos luckylittleme Perfekt lördag
    Äh, jag tycker mitt förslag låter bättre Så kan ju du OXÅ komma Butte så blir det massa packat
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Men gud vad skumt! Jag sa ju att hon på minpluddevutt hade fixat hummeldressen åt mig. Sen skulle jag gå in och beställa den där, men det har inte blivit av. Skulle ta faktura. Idag kom dressen i lådan! Förvånad Jag har varkens betalt den eller lagt en beställning Jag bara registrerade mig, sen hann jag inte längre. Jaja, jag tackar och tar emot! Grymt fin, vi får testa sen

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-16 16:05:33 följande:
    gått upp till 57?? trist? din bajskorv jag hade skitit på mig av lycka om jag hade vägt 57kg
    Håller med Butte!

As always
  • Tjollabolla
    j o n n a h skrev 2008-05-16 16:17:09 följande:
    Hej tjejer, ni som kan danska barnkläder, undrar om ni kan hjälpa mig med en sak! Jag har tänkt att köpa den fina, gröna småfolkssuiten med bilar till min 4-månaders tjockis här hemma och funderar på vilken storlek jag ska ta. Han väger nog ca 8,5 kg eller lite mer (välgödd, hehe) och är 68 lång kanske. Tror ni 74 funkar på honom? Eller ska man ta 80, eller drunknar han i den? Hur är dem i storleken? Tack på förhand!
    Absolut inte mer än 74!! Dom är breda och töjer sig.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-16 16:39:15 följande:
    här är också jättefint väder, vi ska snart ut och grilla
    Vi oxå, håller på
    Angelinah skrev 2008-05-16 16:45:47 följande:
    Hallojsan i tråden!!!Inte en endaste post idag, jag som hoppades på småfolk ju Nåväl.. då har vi nåt kvar nästa vecka Budget hoppade på Lindex, ÄNNU mera moln, men nu i brunt/orange och blått/vitt/rött.. Perfekta blåbärs-ätar- tshirts i sommar!!
    MÄÄÄ!!! Våra moln fanns endast i orange! *vill ha blått o brunt med* *snyyft* Fast dom är på gränsen till Milo att dom passar i 80, men det funkar väl iaf halva sommaren...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-16 16:47:43 följande:
    Halloj!Kikade på Lindex igår. Tyckte de hade massa fint. Speciellt tjejkläder
    Lindex killkläder från storlek 86 är verkligen hemska! Finns INGET fint. Inte ens shorts eller knickers hade vår butik. Och allt är marinblått eller svart. *kräker* Sen på tjejsidan är det så himla färgglatt och fint...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-16 16:59:50 följande:
    Vadå!! orange??? e de nån av de jag har??  *nyfiken*
    Hmm det var väl orange moln? Tror jag...
    Angelinah skrev 2008-05-16 17:01:29 följande:
    men alla fina tshirts då? giraff, sköldpaddor, glassar mm mm? Dom e ju jättefina tycker jag
    Det enda som finns hos är elefanter, den har vi en orange. Dom andra är heelt slut förutom i dom största storlekarna...
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-05-16 17:10:03 följande:
    God eftermiddag!Idag kom ett oväntat paket från minpluddevutt, hon hade skaffat fram två hummelsuits till mig i 92  fick min kundrabatt på dom dessutom. Hon skickade bara med en lapp på hur mycket jag skulle betala in och vart. Snacka om att hon litar på folk alltså!
    Samma här! Jag blev sååå förvånad
  • Tjollabolla

Åh vad massa fina knattar i BT!

Ja dessa fläckar blir man knäpp på! Men jag fick bort svara vindruvs fläcken på underbara Hummeln! Den fick mysa med båda vanish o galltvål i 5 dar, men bort gick den

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9