Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-13 10:54:24 följande:
    ja, har pratat med henne och hon tog helt klart tillbaka den! MEN hon hade inte fler i strl 86 hon skulle ringa danmark..
    Åhnej vad trist!!! Hoppas hon kan fixa fram en ny!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-05-13 11:33:33 följande:
    Hur va det m småfolks T-shirts... va de lika stora som de långärmade? (hittade inte min fråga & ev svar som jag ställde igår ellernär det nu va)
    Men dom långärmade är väl inte stora? jag har 86/92 åt Milo och den är precis lagom!
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-05-13 13:36:00 följande:
    Jag säger såhär jag skulle ALDRIG sätta på min snart 3 åring sån aldrig.. jag kan tycka att tills de sluta med blöja MEN sen om de inte ha blöja så så länge inte suiten sitter åt ja du vet vad jag menar hehe !! Men ja jag va helt att inte Albin skulle ha det men näe ett tag till!!-FIN Milo i fina suiten... hur stor är Milo? Jag bli så nervös att suiten ska vara för stor för Albin.
    Tack! Milo var 79 lång och vägde 10,9 på ettårskollen, men det är ju 3 månader sen snart (Förvånad). Känns dock inte som att han växt speciellt mkt.  Hur stor är dn grabb? Milo har 86 i sin.
    Buttelina skrev 2008-05-13 13:31:30 följande:
    håller med dig! så hilma prisvärt, jag menar en hel outfit blir ju billigare än bara en t-shirt!TJOLLA: underbart söta söta söta milo Han klär så himla bra i grönt!
    Tack! Ja visst gör han! Perfekt, alla kläder går att tvätta ihopa
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-05-13 13:42:17 följande:
    Tjolla:Okey ja jag vet inte Albin är ca 81 cm sen vägde han sist 10.100g.. tror du den blir stor.Butte:Albin är ju en smalfis tror du verkligen att den INTE blir stoooooor? Usch få för mej det men äsch får ju hem den imorgon ...vet bara att jag är för lat för att skicka tillbaks men herre gud skulle ju inte kunna ta 80?! Näe de bli nog bra! Velig som man är Nån som sett denna och vet om den finns ngnstans? Hittar den inte? Nån ....?www.tradera.com/H_J_O_R_T_sommar_dress_suit_i...OBS!!! Inte min aktion.
    nej jag tror den blir lagom.
    Kolla fynkybaby, tror jag sett den där!
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-05-13 14:00:14 följande:
    Buttelina: Jaaa, men tyvärr är han motstidig när man ska knäppa knapparna mellan benen.Tänkte att det var mindre att knäppa på sommarsuits. Angelinah: Ha ha, mmm. Tiden går fort.Fast när jag tänker att jag hunnit fått en till som är 3½ månad nu så känns det som att det var länge sedan han kom.
    3½ månad? Skojar du?!?!? *tjolla dööör*

Milos yngre vänner börjar fylla ett och det innebär liksom att han MER än ett. Han är liksom 15 (!!!!) månader nästa vecka! *OMG*
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-13 14:06:45 följande:
    Lite ledsen då nästan alla vi bjudit till M: kalas har tackat nej, de är upptagna med annat . Ja ja huvudsaken vi firar henne.
    Men då! Så tråkigt! Vad kan vara viktigare än M´s födelsedag?
  • Tjollabolla

Godkväll! Sitter här och väntar på att desperate housewifes ska börja. Slutade så spännande sist!

Massa fina knattar i BT som vanligt!

Angelinah, grymt fina tshirts! Hoppas dom kommer hit oxå. Fanns dom i fler färger? Har oxå börjat blanda ut med lite billigare kläder, förra veckan när det var fint väder och man var ute hela tiden var Milo (å dom fina kläderna) nästan svarta på kvällen. *aj aj i hjärtat*

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-13 20:48:42 följande:
    ja, å den eländingen åker ju i morrn bitti och kommer hem först fredag morgon   trodde hans kulle komma hem nästa onsdag ju, nu blev de ju en o en halv vecka istället
    Usch vad trist... *kramar om*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9