Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-05-13 20:54:11 följande:
    ja dom va väl prisvärda va såg bara dessa färgerna tyvärr, men de va fina ja du.. under de varma dagarna va kläderna inte rena på kvällen kan jag lova, jösses amalia va smutsig man kan bli alltså
    Mest ont i mitt hjärta gjorde det nog när han satte sig på marken och åt och efteråt såg jag att han suttit på en svart vindruva. I SIN HUMMELSUIT!!! Gråter
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godkväll i tråden! Här har det varit fullt upp hela dagen. Fixat i huset och träffat LA Woman och fått min undebara katvig suit! Bild i BT.

Hänt ngt skoj här idag?

Milos rum är klart nu och det är sååååååå himla fint, riktigt Molo rum *löve*

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-14 20:44:49 följande:
    Åh måste bara rekommendera att om ni har ett jättefint kort på era barn så förstora dem på canvasduk. Fick hem våra tavlor igår och de är såååå fina, ska sitta på väggen i vardagsrummet.
    Jaa det ska jag göra nån gång när jag känner att jag är rik
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-14 20:51:01 följande:
    Tjolla- GUUUUUD vad fint! Nu vill jag pimpa Noels rum! Får nog vänta lite tyvärr..
    Angelinah skrev 2008-05-14 20:53:24 följande:
    ammen guuuu va coooolt   håller med.. ett RIKTIGT Milo rum!!! urhäftigt!!
    Tack! Jag är gryyymt nöjd! Det är verkligen Milo hela rummet
    Duntoffla skrev 2008-05-14 20:51:29 följande:
    Du borde ju få spons av MOLO!
    Ja eller hur
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-14 20:55:55 följande:
    Men herregud vad snyggt, helt sjukt.Måste visa för sambon, precis sådär har jag tänkt mej skrutts nya rum.
    Den turkosa färgen som är mellan tapeterna är helt underbar, känns som att gå in i en pool när man tittar på den, helt rätt blev det! Annars kan det va svårt att få rätt färg när man ska måla tycker jag..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9