Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-05-15 20:38:04 följande:
    kommer milos 86/92 tröja passa honom till hösten?
    Jag hoppas det. Men är faktiskt inte säker. Men jo, det borde den göra, den är ju ganska lång i armarna och hyftast lång i midjan. Om bara kulmagen sjunker ihop nån gång så...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-15 20:36:53 följande:
    Satt själv och fundilerade på den En sån får det bli, det blir nog alla tiders så fint ihop.
    ja det blir nog alldeles toppenfint!
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-05-15 20:51:10 följande:
    Hur stor är Milo? Menar ni att jag borde köpa 98/104 till min lillkille? Han är drygt 90 lång och 14 kg tung. Butte, har du 98/104 till Isabel?
    Milo är väl runt 80 lång.  Här är 86/92 på Milo:

Den fiiina tröjan som blev helt dassig efter en tvätt
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-15 20:56:42 följande:
    Just hemkommen från kvällens våryra på skolan som började bra och slutade riktigt dåligt!!! Dotterns manus till musikalen var underbart, å va dom har jobbat med detta alltså!! Såååå duktiga, å en av killarna i klassen sjöng solo inför hela skolan.. Sen när det är dags att gå hem så går jag och handlar lite på vägen, sen ser jag min dotter som står och gömmer sig bakom buskarna, då har en tjej i sexan som har varit på dottern ända sen i fyran till och från och senast tom varit våldsam vilket nu medför att min dotter INTE vågar vara ute på rasterna längre, nu ÅTERIGEN kommit fram och dummat sig vilket gör dottern livrädd!! Hon är LIVRÄDD för den här tjejen och jag blir sååååå arg att jag MÅSTE konfrontera tjejen med detta, å jag blir verkligen ARG! Så jag börjar i pratform, men de slutar med att jag nästan skriker... Låt min dotter vara ifred för bövelen!!! o skolan verkar inte göra nåt alls!!  Gud så trött jag är på detta bråkande, o dotterns kompis berättar att tjejen tom tryckt upp henne mot en vägg och tagit stryptag på henne liksom!!! Va e detta I morgon blir det samtal till lärare och rektor kan jag lova, de är ju ren o skär mobbing!!*ANNA ÄR ARG* Ursäkta OT!!
    NÄE FY!!! VAD är det för lärare som inte tar tag i sånt?! Det är ngt som gör mig riktigt jävla urförbannad!  Bra att du skällde ut henne, kanske hon tänker efter nästa gång nu!!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Strålande sol och fredag Synd bara att sambon måste jobba hela j*vla helgen och som ska flytta nästa helg... Får försöka fixa allt själv *pust*

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-16 08:36:04 följande:
    mysigt!! vi ska nog inte alls åka i sommar vi pratade om det men vi hoppar över i år!
    Vi skulle åkt iväg, men nu när vi köpt hus o grejor känns det som att vi inte riktigt hinner med det... Kanske det blirnågra dagar bara

Ja, chefen beordrade övertid hela helgen igår om dom inte lyckas lösa ett problem på telefonen dom gör idag. INTE kul, han skulle laggt golv i huset i helgen och sen skulle vi packa och försöka flytta nästa helg. Nu spricker ju allt, men det skiter ju ericson i Skrikandes
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-16 08:42:37 följande:
    gud vad trist att bli beordrad övertid... passande tillfälle nu också liksom
    Angelinah skrev 2008-05-16 08:43:49 följande:
    Men usch!!!!   dumma ericson
    Näe, inte alls rätt tillfälle... Han slapp ju Kina, men vad hjälper det om han ändå måste jobba liksom... Tur att jag har en snäll pappa som lägger golvet om han inte hinner, men ändå. Packa o så med Milo är ju ett evighetesjobb! Jag packar i och han packar upp
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-16 08:46:45 följande:
    Å jag skulle åxå vilja hitta på nåt i helgen, e ju alena liksom... Undrans vad man kan hitt på bara
    Kom hit o hjälp mig packa
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-16 08:40:41 följande:
    Vi ska åka till mina föräldrars sommarstuga, strax utanför Oskarshamn.Mina föräldrar, min syster och hennes dotter ska med.Imorgon åker vi till Astrid Lindgrens värld, hela gänget.
    Låter såå trevligt! Å fint väder verkar det ju bli med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9