Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-05-16 20:24:58 följande:
    AngelinahHar inte sett den blå IRL, men den ser minsann mumsig ut på bild, tog den ljusa av dom blåa.Hoppas den kommer i mitten av nästa vecka *redan otålig*Of course blir det bild sen.Beställde en ny skötväska igår också, hon skulle skicka den idag.
    Du har väl inte glömt villervalla filten? Cool
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-16 20:30:39 följande:
    Vassego och välkommen in hos mig
    Haha, ärligt så glömde jag bort den Men nån dag brukar räcka!
    Angelinah skrev 2008-05-16 20:34:13 följande:
    Jompa--- nä alltså min gubbe e väl inte sååå brydd heller egentligen, men när vi (jag) pratar kläder så hamnar vi i vad HAN tycker å han gillar po.p, esl, småfolk, liiite katvig, bondelid, mexx.. Molo e för grylligt o knepigt för hans ögen Min gubbe får INTE klä Ida när jag e hemma, jag får spader när jag ser valen  *gräsligt*
    INSTÄMMER! Det får inte min sambo heller Sist jag var iväg på tjejfest och det var 25 grader i skuggan hade han dratt på Milo kik kid mössan i FLEECE bara för att han tycker den är SÅÅÅ Snygg Nu har vi ju keppan så nu har han lyckat komma över mössan...
    Annars så drar han på honom en Bart Simpson t.shirt o vilka byxor som helst till det
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-16 20:44:32 följande:
    Men alltså måste fråga er som använder galltvål, har ni flytande eller tvål och hur gör ni? Låter ni det verka länge, sköljer ni plagget vått innan?
    Den hårda tvålen är bäst! Jag köpte den flytande först men den var värdelös, funkar dock UTMÄRKT som hundschampo Förvånad Pälsen blir underbar!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-16 20:55:30 följande:
    Tjolla-- Aha   inte haft för mig du va såååå tålmodig som 5 dagar ju Nä jösses... karlar o kläder!! Men ååå.. Milo i fleece stackars liten då *pappa dum*
    Dum som han var skickade han ju en mms bild på honom med för att visa att han kunde gå ner för en brant backe. Det enda ja såg var mössan
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-05-16 20:57:04 följande:
    Inte min heller Han är världsbäst på att blanda alla möjliga färger. I går hade han tagit på Hilda Oranga velourbyxor (de tar han alltid för han älskar orange) rosa/gröna strumpor och landskapsbodyn från pop. Gahhh!
    Det är sånt som gör ont i ögonen
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-16 20:58:46 följande:
    Ha ha ha     H U N D S H A M P O O   *asg*kakaelfogarna blir fina dom med   galltvål e super till hundar och kakel
    Jag läste på galltval.se och där stod det hundschampo så jag testade. Skitbra
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-16 20:59:20 följande:
    Tjolla jag skrattar så jag får ont i magen.Så kul att ni provar galltvålen på helt för mig otänkbara ställen, skulle väl aldrig komma på iden att tvätta hunden med den om jag nu hade haft hund.
    Det står ju att man kan ha den till allt! Vi ska ju snart flyttstäda så då kanske man har ännu mer nytta av den, vem det
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-16 21:02:52 följande:
    Å jag som trodde ni bara " öh ska vi prova på vovven"   *skrattar mig svettig*   
    HAHA!!! Näääe, riktigt så taskig är jag inte mot min vovva
    Typ: Jävla tvål, den måste ju användas upp. Komsp komsi vovven så testar vi!

*asg*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9