Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-18 08:51:32 följande:
    På första sidan, en liten ruta där det ligger två barn på nån klippa står det canvas.
    Hittade nu! Åh vad jag blev sugen på våra undervattenskort på canvas Tål att funderas på!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2008-05-18 09:34:15 följande:
    God morgon!Det var ett tag sedan men nu är ju maken äntligen här så nu kan jag vara lite själviskMår fortfarande illa-trodde det skulle släppa är ju "redan" i v.13...men icke...Åh, jag är oxå sugen på lite småfolk men är osäker på stk till min lille son..74-80 känns som litet och 86-92 då druknar han...Tittade på Liam (jag budade oxå på den tshirten men missade i slutet, attansoch kanske 74-80 skulle passa min G oxå..det är bara det att han lagt på sig en kalaskula mitt påJag får avvakta lite...hur tänker ni andra med 1 åringar, vilka stk har ni valt?Sov gott, Jojoa
    Jag hade tagit 86/92 åt Milo, han hade nog inte fått plats i en 74/80. Tyckte den såg så liten ut när jag höll i den i fredags. Milo har ju oxå en ganska rejäl kalaskula
  • Tjollabolla

Heej! Här har det varit fullt upp idag, som vanligt nu för tiden. Vi som inte skulle göra ngt vid köket i huset har nu helt plötsligt på en dag laggt golv, målat träpanelen (som var knallblå innan *ryser*) och målat väggarna! *TRÖTT!*

Dessutom har jag hunnit med och fynda Katvig velourshorts på Kids Corner. Dom fina underbara mintgröna som jag haft span på och missat 2 ggr på Tradera. 89 kronor!!!

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-18 20:05:18 följande:
    Vad du har hunnit mycket!!
    Jaaa.... eller VI kanske jag ska säga. Utan min kära pappa hade det inte blivit mkt gjort

Har jag missat nån bra rea?! Noll koll just nu...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-18 20:08:30 följande:
    Hejää.Ååååh vad ni är duktiga Nu fick jag genast dåligt samvete över att jag inte gjort ett smack idag Grattis till fyndet Jag visade sambon bilden på Milos fiiiiina rum tidigare idag, han har inte förstått hur jag menat innan och dissat min ide direkt, men när han fick se bilden så blev han totalt förälskad Så snart blir det renovering av skrutts stora blivande rum.
    Åh vad kul! Det är verkligen såå fint, jag går in där emellanåt och bara njuter . Och färgerna som är på bilden är ju inte hälften så fina som dom är irl!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-18 20:09:27 följande:
    Jag har inte heller nån koll. Har inte varit här på hela helgen ju.Snurrar runt på matadors molorea just nu..
    Ja just det! Har ni haft trevligt?
  • Tjollabolla

Godmorgon! Vad mkt fint det är i BT! Vi ska strax testa katvigshortsen och hummelsuiten så då blir det lite bilder. Hmm, får nog byta blöja först luktar jag

Idag står packning på schemat! Har inte börjat än och vi tänkte flytta på lördag.. Erm Lite å göra kanske?

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 08:36:35 följande:
    GodmorgonHar du fått Hummel suiten som jag egentligen skulle ha än? Mhh, dags o byta blöja här också, luktar lite skunk , varför måste han ALLTID bajsa när jag är nyvaken och har extremt känslig näsa för? Ha ha, iväg o packa med dej.
    Jaapp den kom i fredags helt oväntat Trevligt! Men vi har inte hunnit testa den, men nu jäklar... Om han bara kan bli klar nån gång
    Ja alltid bajs på morgonen här, efter frukost, haha!
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-05-19 08:46:32 följande:
    God Morgon i Tråden!Hoppas natten varit god!Själva var vi upp vid ett och såg vårt sophus brinna ned för vilken gång i ordningen vet jag inte *grrr* avskyr att bo i detta område just nu. Så mycket konstigt som händer. Och i lördags brann en bil. Allt inom 20 meter från min lägenhet.
    Usch!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9