Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Cashew skrev 2008-05-15 14:50:09 följande:
    har läst i annonser på tradera att det molos bodysuits är stora i storleken. stämmer det? om jag får en stor bebis på ca 53 cm lång och som väger runt 4,5 kg vilken strl hade ni tagit då? 56 eller 62? om jag vill kunna navända den på en gång.
    Jag tycker nog dom är ganska normala i storlek. Varkens små eller stora. Sen kan det skilja lite mellan dom olika trycken, om det är med print eller randigt. Dom randiga brukar vara stora.
    Beror ju på hur stor bebbe man får oxå, vill du vara säker på att kunna ha den direkt så köp 56. Den kommer säkert passa ett par månader, men 62 passar ju ännu längre, fast en liten plutt bebis på 50 cm kommer ju drunka i en 62:a!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-15 15:52:30 följande:
    Tjolla: Passar molo-verktygen till den gråa NS-vct:n?? Eller du har kanske inte dem....
    Joho då visst har jag det. Dom passar fin fint ihop!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-15 19:59:17 följande:
    Nu är jag rejält hopping sugen, Småfolk lockar rejält mycket, men efter bugga och skötväska beställning idag så veti sjutton.
    Hehe så det blev beställt idag då! Vad blev det nu för ngt?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-15 20:20:12 följande:
    Tips på nån fin filt som matchar buggan? Kom på att jag inte har en enda som passar med färgerna.
    Villervallas stars! DOm turkosa! JAAAA va fint!!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-05-15 20:22:17 följande:
    Kikar in så här på kvällen och direkt måste jag svara för min första tanke när jag såg buggan här ovan var att den skulel bli sjukt snygg med Villervallas turkosa starsfilt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9