Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-14 20:56:21 följande:
    Japp det får man Vi tog den storleken som kostade 549:-www.extrafilm.se var det i från.
    Det var ju inte farligt. Hos fotografen som tog våra kort skulle en canvasduk på 30x30 eller 40x40 kosta 3000 spänn!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-05-14 21:00:30 följande:
    Oj denna är 40x60 och lagom och bra storlek.
    ÅÅÅ! Vill ha...
    Men dom digitala kopierna kostade 4000 att köpa så näääe...
    isold2003 skrev 2008-05-14 21:00:09 följande:
    *Tillbaks från trädgården* Riktigt shoppingsugen ikväll men inget på shoppinglistan Åh vad fint det är!!
    Tackar!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Usch vilken jobbig dag detta kommer bli, jag är genomförkyld och har världens huvudvärk. Vill bara bädda ner mig igen, men det vill nog inte Milo Han vaknade halv sju. Tjoho!

• Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-05-15 08:30:26 följande:
    Angelinah - Jag hoppas att du har rätt! Någon flygkrasch vill jag inte vara med om!Buttlina - Ja, det är inte roligt! Så är jag få förbenat sur på Polisen. 6 ynka kilometrar .
    Fy för vad irriretande!!! 5 kmn liksom. 1500 spänn! Det är ju massa t.shirts

Jag har köpt 3 från villervalla och dom är nu tvättade och ser lika fina ut fortfarande. Annars letar jag oxå t-shirts, tycker alla som finns på H&M å lindex är så tråkiga. Köpte en orange med elefanter igår på lindex, den var okej.

Fyndade shorts på Lindex igår med, på babyavdelningen. 49 kr och t3b2! I storlek 80, men dom passar nog för dom var bredare än små myrors i 86.
  • Tjollabolla

Hej hopp!

Kan nån hjälpa mig, jag blir galen på datan snart! Milo stod och bankade på den i ett obevakat ögonblick och nu ser jag inte varkens fältet där nere (ni vet där det står msn och vilka sidor man har uppe) eller det där uppe! Det där uppe kommer när jag håller musen där. *blir tokig*

Jäkla unge

• Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-05-15 14:00:12 följande:
    Hej hej ...Har Milo haft sin suit på sej? Alltså använt den? Albin hade ju sin ett tag igår när han testade den var den bara lite stor som på bilden som jag tagit men sen efter några timmar var den nere vid fötterna? Tänkte bara höra om din blev så eller om den höll sej uppe bra på Milo?
    Hmm nej vi hade bara den nån halvtimma. Men jag skulle tro att den drar ihop sig lite i tvätten, tror du inte det? Fråga Butte, Alexander har ju haft traktorna i 86...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-15 14:04:26 följande:
    BUSUNGE
    JAAAAAAAAA å jag får ju inte rätt på det

Så ser han att jag kommer in irummet, då passar han på att banka ÄNNU mer på datan! *asg* Jekla buse!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-15 14:38:30 följande:
    Hej allihopa! Tittar in en snabbis. Måste packa lite sen. Ska ju åka iväg över helgen med hela gänget. Besök på Astrid Lindgrens värld är på gång.
    Åh vad trevligt! Ni får ha det så kul!

Sambon skrev precis att han måste jobba hela helgen. Ja det är ju precis det vi har tid med, vi hade tänkt flytta nästa helg. Och här sitter jag och är genomförkyld, febrig och har ont i halsen. Där försvann den lilla vilan jag hade tänkt sno åt mig i helgen... Åh blir gråtfärdig snart, så mkt som ska göras och jag kan knappt göra ngt med en klåfingrig Milo hemma. Och just nu orkar jag inte heller, vill bara soooova...
    Förlåt för mitt klagande!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9